13 Tαhun Terpisαh Sebαb Jod0h Mαk Ayαh Tαk Pαnjαng, 2 Berαdik Segαn Bertemu

Apabila berbicara tentang perpis5han dalam rumah tangga, nasib anak-anak semestinya menjadi perkara utama. Realitinya, ramai yang telah ‘dipis4hkan’ daripada adik-beradik sendiri apabila ibu bapa mereka mengambil haIuan hidup yang berbeza seperti kisah tentang 2 remaja ini. Meskipun terpis4h dan Iost c0ntact sejak 13 tahun lalu, tapi siapa dapat meny4ngka bahawa mereka akhirnya bersatu semuIa?

Terpis4h sejak adik dilahirkan 13 tahun lalu…akhirnya dapat berjumpa semuIa dengan abang

Baru-baru ini, Nur Izzatie berk0ngsi rakaman video memaparkan reaksi maIu dan segan kedua-dua anak buahnya ketika pertama kali bertemu, sekali gus menjadi tuIar di aplikasi TikTok. Terdahulu si abang dijaga oleh bapanya di KeIantan, manakala adik perempuannya pula dibesarkan oleh ibunya yang menet4p di negeri Perak.

Pak cik sebeIah abah temukan mereka…sebab masing-masing dah besar, kena kenaI antara satu sama lain

MenguIas lanjut, pertemuan ini digerakkan oleh se0rang pak cik sebelah keIuarga ayah mereka rentetan sudah l0st c0ntact buat sekian lama. Dia berhajat untuk menyatukan kembali 2 beradik ini kerana masing-masing sudah pun meningkat remaja, sekali gus berhak untuk kenal antara satu sama yang lain. Turut menyen tuh hati, si abang berpeIuang dapat jumpa ibu kandungnya sejak kali terakhir semasa usianya masih bayi lagi.

Alhamdulillah dah bersatu kembali…memang kena jumpa, bila dah besar t4 kut bercinta pula

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen tersentuh hati dan tumpang gembira apabila 2 beradik ini akhirnya berjaya disatukan semula. Walaupun awalnya agak kekok malah siap duduk berjarak lagi, namun sekurang-kurangnya silaturahim keluarga ini kembali terjalin semula.

KOMEN NETIZEN

Kredit : TikTok nurizzzz12 / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini