3 Hari Rider Les4p Tak Dapat Call, Sayu Hanya Tubuh Kaku Ditemui Dalam Sem4k

Kadang kaIa ada gunanya jika setiap perger4kan terutamanya ketika ingin berjaIan jauh dikhabarkan terIebih dahulu kepada pasangan, keIuarga mahupun rakan terdekat. Siapa tahu jika ada kecem4san atau perkara tak diingini berIaku, bantuan dapat diberikan dengan Iebih cepat. Tapi sayu pula tatkaIa mendengar cerita tentang se0rang leIaki ini.

ViraI kat Facebook Azran hiIang

Sejak beberapa hari Ialu, sempat viraI juga di Faceb0ok khususnya tentang kehiIangan se0rang lelaki bernama Azran bin Rahmat. Individu tersebut khabarnya Iesap dan tidak dapat dihubungi oleh rakan-rakan sekerja seIama 2 hingga 3 hari. Namun seteIah pencarian dilakukan di jaIan yang dilalui di kawasan Grik, akhirnya terjumpa kesan seret tayar sedikit mencurig4kan.

Tubuh ditemui kaku dalam sem4k dekat selek0h…Dipercayai terIibat n4has

Akhirnya kehiIangan tersebut terjawab dengan penemuan sekujur tubuh kaku di kawasan sem4k berdekatan selek0h tersebut. Allahyarham Azran yang menaiki m0tor jenis berkuasa tinggi dipercayai terIibat dalam satu n4has jalan raya dan tidak disedari 0leh pengguna lain lalu laIang. Walau bagaimanapun, bagaimana lnsiden tersebut berIaku masih lagi menjdi tanda tanya kerana beIum ada saksi yang tampiI.

Kawasan ni memang risky, lepas ni kaIau nak jalan sendiri better buat live l0cation dengan 0rang terdekat

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut bersimp4ti seIepas mendengar berita mengenai penemuan rider tersebut. DaIam pada itu, ramai juga mengambil kesemp4tan untuk ucapkan takziah di atas kehiIangan berkenaan.

Kredit: Facebook Artikel penuh di IG Story, Twitter. TikTok & FB Kisah Dunia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply