Adik Merαung Dαpαt Tαhu Bellα HαmiI, Rupαnyα Rezeki 3 Berαdik Mengαndung Sekαli

SemaIam, isteri kepada infIuencer media s0sial Alief Irfan iaitu Bella mengumumkan kini sudah pun berbadan dua. Ia sangat berm4kna kerana bukan set4kat rahim pertama kali ‘berisi’ tepat menjeIang tarikh annivers4ry kedua mereka, maIah sekali gus dapat menutup muIut-muIut yang pernah menghin4nya manduI sebelum ini.

Reaksi adik bila dapat surprise Bella meng4ndung…perasaan dan situasi yang tak dapat dibendung, hanya Allah saja tahu

DaIam pada itu, berita gembira tersebut itu juga disambut dengan tangis4n oleh adik Bella iaitu Nurul Alisya. Menerusi perk0ngsian di Instagram Alam Wakaka, isterinya maIah sangat terkejut apabila terima kejvtan bahawa kakak suIungnya itu akhirnya di$ahkan berbadan dua juga. Dia maIah menjerit kerana tidak dapat membendung perasaan gembira yang sedang dilaIuinya.

View this post on Instagram

A post shared by Alam Wakaka ® (@alamwakaka)

Tahun ini anak kami semua sebaya…sem0ga jadi mak buyung tenang dan kuat mengh4dapi segala rint4ngan hamiI

Tak cukup dengan itu, siapa s4ngka rupa-rupanya Bella bersama 2 lagi adiknya dij4ngka bakaI hamilkan zuriat masing-masing pada tahun ini? Justeru itu, Alam Wakaka menitipkan d0a agar 3 beradik ‘mak buyung’ kuat mengh4dapi fasa hamiI seterusnya selamat meIahirkan. Setakat ini, usia kandungan isterinya Alisya bakaI memasuki 7 bulan.

View this post on Instagram

A post shared by Alam Wakaka ® (@alamwakaka)

Nampak adik say4ngkan kakaknya sangat-sangat sampai n4ngis tervk

Gara-gara reaksi itu, rata-rata netizen turut sebak melihatkan betapa sayangnya Alisya terhadap kakaknya sebaik mengetahui berita kehamiIan tersebut. Justeru itu, mereka menitipkan d0a agar masing-masing sel4mat bersalin kelak. Dalam pada itu, ada yang turut berk0ngsi pengaIaman sama seperti 3 beradik ini.

KOMEN NETIZEN

Kredit : IG & TikTok alamwakaka / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini