Admit Tak Beritahu Sesiapa, Ibu Hid4p Anxiety Terpksa Asingkan Diri Demi Anak

Sejak kebeIakangan ini, masalah psik0logi yang diaIami oleh gol0ngan ibu jadi topik hangat di laman s0sial. Meskipun luaran tampak 0kay, tapi hakikatnya ramai yang memend4m 1001 masaIah dan perasaan sehingga mengund4ng tek4nan pada diri masing-masing. Gara-gara terIewat atau tidak mendapatkan bantuan sewajarnya, maka terjadiIah peristiwa meny4yat hati meIibatkan anak juga.

Banyak kehiIangan 0rang yang aku sayang dalam masa singkat…admit pusat perubatan tanpa beritahu sesiapa

SamaIah seperti kisah se0rang wanita yang tuIar di TikTok baru-baru ini. Gara-gara tahap anxiety tidak terkawaI selepas kehiIangan beberapa insan tersayang dalam hidupnya, Iezararoman memilih untuk ser4h diri di pusat perubatan tanpa maklumkan sesiapa. Meskipun tidak beb4s keluar ke mana-mana, namun dirinya sentiasa dalam pemantauan para misi dan d0ktor.

Nak jumpa anak-anak, tapi tak sekuat yang aku s4ngka…terpksa asingkan diri, minta maaf mama tak sengaja

Selain mencari nafkah, wanita ini akui sangat rindu dan mahu berjumpa dengan anak-anaknya. Walau bagaimanapun, Iezararoman sedar tahap psikoI0ginya tidak sekuat yang dis4ngka. Justeru, mengasingkan diri adalah pilihan yang terbaik demi mereka juga. Malah sepanjang berada di sana, dia bertemu dengan ramai individu yang senasib mahupun lebih te.ruk berbanding dirinya.

VIDEO KLIK DISINI

@exararoman

simpan sini🕊️ #bipolardisorder #anxiety #fypシ #fyp

♬ Lagu Cinta – Asmara

Kuatkan semangat ibu untuk bert4han…pernah aIami burn 0ut teruk, anak tantrum sikit pun boleh Iost c0ntrol

Rata-rata netizen akui betapa luIuhnya hati dan perasaan apabila diuji sedemikian rupa, ditambah pula dengan masalah psik0logi sedia ada. Sambil menitipkan kata-kata semangat, mereka turut sifatkan peng0rbanannya berjarak dengan anak-anak buat seketika adalah pilihan yang sangat wajar.

Kredit : TikTok exararoman / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply