Aidil Aziz bawa Fasha Sandha tunai umrah, kali pertama sebagai suami isteri

Akt0r Aidil Aziz memaklumkan dia dan isteri, Fasha Sandha yang juga se0rang aktres akan berangkat ke Tanah Suci Makkah es0k bagi mengerjakan ibadah umrah.

Menurut lap0ran Harian Metro, akt0r berusia 35 tahun itu berkata, mereka bakai menunaikan ibadah tersebut buat kali pertama sebagai suami isteri.

View this post on Instagram

A post shared by Aidil Aziz (@itsaidilaziz)

“Saya sudah beberapa kali menunaikan umrah, namun kali ini lebih istimewa kerana saya membawa isteri bersama-sama. Apatah lagi, pengaIaman ini sesuatu yang baru buatnya.

“Sukar diungkap perasaan bakaI menunaikan umrah bersama-sama isteri. Fasha usah disangkaI lagi, memang teruja sejak awal lagi dan kami bersyukur semuanya dipermudahkan.

“0rang kata apabila menyimpan hasrat untuk menunaikan ibadah bersama, ada saja yang menawarkan diri untuk menjaga anak kami. Apatah Iagi, ahli keIuarga terdekat pula tu,” katanya.

View this post on Instagram

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Bercerita lanjut, pelak0n drama Dendam Cinta Arissa itu berkata, dia sudah Iama berniat membawa isteri ke Tanah Suci tetapi terpksa ditangguhkan akib4t pandemik C0vid-19.

“Memang niat dah lama namun inilah masa yang terbaik memandangkan Aisya pun sudah besar. Ini semua perancangan Allah SWT.

“D0akan semuanya dipermudahkan dan segaIa yang dirancang berjalan dengan Iancar,” ujarnya lagi.

View this post on Instagram

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Untuk rek0d, pasangan itu berkahwin pada 30 Mac 2019 dan dikurniakan se0rang cahaya mata perempuan bernama Aisha Amaira yang kini berusia dua tahun.

Aidil juga mempunyai dua anak tiri iaitu Putra Rayfal, 9, dan Putri Raysha Jemyma, 8 hasiI perkahwinan Fasha yang terdahulu.

View this post on Instagram

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Sumber: Harian Metro (Zaara Talita) , Instagram Aidil Aziz & Fasha Sandha / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply