‘AjaI Pjalanan Ke Tmpat Kerja..’ Mtosikal Hakimi Rmpuh Iembu Tidur Atas Jalan. Al-Fatihah

GUA MUSANG – Se0rang pekerja ladang m4.ut selepas m0tosikal yang ditunggangnya mermpuh seek0r lembu yang sedang tidur di atas jalan raya di Jalan Felda Aring 6 di sini hari ini.

Dalam kjadian kira-kira jam 5 pagi itu, mngsa, Mohammad Shahrul Hakimi Haslimi, 22, yang cede.ra prah pada kepala disahkan mninggal dunia semasa tiba di Klinik Kesihatan Felda Aring 1 di sini.

Ketua PoIis Daerah Gua Musang, Sik Choon Foo berkata, sias.atan awal mendapati, mngsa dipercayai sedang dalam perjaIanan ke tempat kerja dengan menunggang mot0sikal jenis Yamaha Y15 dari arah Felda Aring 6 menuju ke Felda Aring 4.

Katanya, semasa tiba di l0kasi kejadian, mngsa dipercayai tldak sempat mengeIak sebelum meIanggar seek0r lembu yang tidur di atas jalan.

“lnsiden itu menyebabkan mngsa yang berasal dari Felda Aring 1 di sini terjtuh dan mengaIami kecede.raan prah pada bahagian kepala.

“Lembu itu pula ptah kakinya selepas dirmpuh motosikal ditungg4ng Mohammad Shahrul Hakimi. Mngsa dibawa ke Klinik Kesihatan Felda Aring 1 oleh orang awam sebelum mninggal dunia sebaik sahaja tiba di klinik tersebut,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Sumber:KOSMO! ONLINE / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply