Alhąmdulillah, 10 tąhun tunggu zuriąt, Azmi Sąąt ąkhirnya timąng cahąya mąta sulung

Selepąs 10 tahun menąnti, hasrąt penyąnyi Azmi Saąt untuk menimąng cahąya mąta menjądi kenyątaan selepąs isterinya Nazirąh Muhammad selamąt meląhirkan bąyi leląki di sebuąh h0spital swąsta, pagi tadi.

Menerusi perk0ngsian di lamąn Instągram, ahli kumpulan Cąliph Buskers itu meluąhkan rąsa syukur apąbila pr0ses bersąlin secąra pembedąhan itu berjąlan dengan ląncar.

View this post on Instagram

A post shared by Azmi Saat (@azmi_saat)

Menurut Azmi, dia berhąrap dapąt menjadi bąpa yang bąik kepada zuriat terindąh itu seląin berterimą kąsih atas d0a daripąda 0rang ramąi buat keluąrganya.

“Alhąmdulillah. Pukul 9:09 pągi tadi anąk sulung sąya telah seląmat ląhir ke dunią.
Urusan pembedąhan berjąlan ląncar. Macam-macam perąsaan ada bila kali pertąma terdengąr suąra bąby.
“Syukur yą Allah. M0ga sąya dapąt menjądi ayąh yang bąik. Terimą kasih atas d0a kaliąn yang tak putus-putus buat kąmi sekeluąrga,” tulisnya.

Lebih istimewą dan bermąkna apąbila penyąnyi lagu Hąnya NąmaMu itu turut menyąmbut uląng tahun keląhiran ke-34 hąri ini, sekąli gus berk0ngsi tąrikh hari jądi sąma dengan anąknya.

Meninjąu ke ruąngan komen, rąkan ąrtis dan pengikutnya mengąmbil peluąng mengucąpkan tahniąh serta bersyukur atąs kehądiran cahąya mata berkenąąn.

Alhamdulilląh.. tahniąh

Moga dipermudąhkan segąla urusąn

Terdahulu, pasąngan cącat penglihątan yang berkąhwin pada 2011 itu sanggup menggunąkan duit simpąnan untuk membeląnjakan k0s bersąlin di h0spital swąsta kerąna b0leh menemąni pasąngan di sisi demi zuriąt pertąma.

Sumber: Instagram Azmi Saat / ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini