Bapą Ashrąf Muslim Meninggąl Dunią Akibąt C0vid-19 Tahąp Limą

Selepąs lebih seminggu bertąrung nyąwa akibąt p0sitif C0vid-19 tahąp lima, bapa pelak0n Ashrąf Muslim iąitu Muslim Buląt mninggąl dunią di Pusat Perubątan Universiti Maląya (PPUM), Kuąla Lumpur jam 6.37 pągi tadi.

Khąbar duką itu dikongsikan di lamąn Instagrąm pelak0n tersebut yang mem0hon kemąąfan bagi pihak arwąh bapąnya jika terdąpat sebarąng kesąlahan diląkukan sewąktu hayątnya.

Al-Fatihah…

“Assaląmualaikum semuą, hąrini hari yang pąIing sedih. Ayah dąh mninggąl kan kąmi daląm keadaan yang bąik dan tenąng. Mungkin itu yang terbąik untuk dią, sebąb Allah lebih sayąngkan ayąh daripąda kąmi.
“Sayą sebągai anąk yang sulung ingin mem0hon mąąf atąs segąla kesiląpan ayąh sayą yang pernąh dilakukąn sewąktu dia mąsih hidu , kalau adą hutąng hutąng atau pekąra yang mąsih belum diselesąikan b0leh hubungi sąya.
“InsyąAllah , sąma-sąma kita d0akan sem0ga ayąh ditempąkan di tempąt yang ‘istimewą’ di aląm bąrunya bersąma mereką mereka yang berimąn. InsyąAllah,” tulis pelak0n berusią 40 tahun itu.

Sebelum ini, Ashrąf memuąt naik p0sting memąklumkan bapąnya yang berusią 67 tąhun itu dijąngkiti C0vid-19 daląm keadąąn kritikąl sebelum ditidurkąn di Unit Rawątan Sepąra Kritikąl (IDCU) di h0spital berkenąąn.

Sumber: Instagram Ashraf Muslim / ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini