Baru 2 bulan bernikah, suami Salamiah Hassan mninggaI dunia

Suami kepada penyanyi seni0r, Salamiah Hassan, 71 iaitu Gerry Hughes, 68 dilap0rkan mninggaI dunia pagi semalam.

Perkara tersebut dis4hkan sendiri oleh anak kepada penyanyi wanita itu iaitu Atilia Har0n yang juga merupakan se0rang selebriti.

Ibu dalam perjalanan ke Tasmania

Menerusi Harian Metro, Atilia memaklumkan yang ibunya kini dalam perjalanan ke Tasmania, Astraulia dan berita pemrgian bapa tirinya itu dikhabarkan oleh Salamiah kepada keluarga pada pagi Jumaat.

“Kami sekeluarga menerima berita pemrgian Gerry Hughes pada Jumaat pagi dan mama sedang dalam perjaIanan ke Tasmania, Australia.

“Kami harap semua dapat memberikan masa untuk kami mer4tapi pemrgian yang menge.jutkan ini. Al-fatihah,” katanya.

Belum dapat berk0ngsi punca kem4tian

Ujarnya lagi, buat masa ini dia tidak dapat mendedahkan punc4 sebenar pemrgian Gerry dan membiarkan ibunya untuk sampai ke rumah di Tasmania dahulu.

Hal ini susuIan ibunya sebelum ini berada di Kuala Lumpur bagi menghadiri undangan persembahan di ibu kota.

“Nanti bila mama sampai rumah sana saya makIumkan. Saya nak tunggu mama sampai Tasmania untuk makIumkan kepada kami. Mama berada di Kuala Lumpur kerana menghadiri undangan persembahan,” katanya.

Untuk rek0d, penyanyi lagu Gel0mbang itu telah bernikah dengan Gerry Hughes yang berasal dari Liverpool pada 1 September 2022 dan mereka memilih untuk menetap di Australia selepas bergeIar pasangan suami isteri.

Mereka sebenarnya sudah berkenaIan sejak 15 tahun lalu dan telah mendirikan rumah tangga dalam majlis sederhana di Burnie, Tasmania.

Sumber: Harian Metro (Najiy Jefri) / caramohon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply