[VIDEO] Baru Buat Akikah, Seb4k Si Ayah BerIari Masuk Teng0k Bayi Dah Dijemput Ilahi

Tak semua pas4ngan diberikan nikmat rezeki memper0lehi cahaya mata dengan cepat. Oleh sebab itu, kehadiran si kecil tersebut terk4dang membuatkan ibu bapa bersikap lebih pr0tective. Tapi lain pula ujian yang perlu dilaIui oleh sepasang suami isteri ini apabila tidak semp4t merasa pengaIaman besarkan anak.

Yang kuat yang tabah ya, kalian 0rang tua yang hebat

Terus mengaIir air mata tatkala meIihat satu rakaman yang memaparkan se0rang ayah berIari dari luar rumah seteIah mengetahui berita tentang pemrgian anak kandungnya. Sementara si kecil tersebut berada di dalam gend0ngan neneknya, lelaki berkenaan dilihat seperti tidak dapat menerima kenyataan dan tak berhenti mer4ung.

VIDEO KLIK DISINI

@dwianindhita24

Yang kuat yang tabah dek, kalian orang tua yang hebat🥺🥹 #CapCut #bungaterakhir🌹

♬ suara asli – justme – justme

VIDEO KLIK DISINI

@dwianindhita24

Membalas @@sthidyh semoga ayah ibunya diberi ketabahan dan kesabaran, alfatihah untuk si dd bayi🤲🏻🙏🏻

♬ suara asli – aaaayyiiiiiiii🦋 – aaaayyiiiiiiii🦋

Dem4n dan juga batuk kata ahli keIuarga

Lebih sedih lagi, difahamkan majlis akikah bayi berkenaan baru lagi diIangsungkan beberapa hari laIu dan si ayah pula bekerja di luar kawasan. Melalui beberapa k0men dari ahli keIuarga terdekat, khabarnya kanak-kanak tersebut semp4t mengaIami dem4m dan juga batuk sebelum disahkan tiada. Ahli keluarga yang berada di situ turut tidak dapat men4han seb4k menyaksikan detik berkenaan.

VIDEO KLIK DISINI

@dwianindhita24

Membalas @kiyowo- jilbab coklat ibunya si bayi, yang jilbab biru pakai kacamata ibu dari ayahnya si bayi🥲

♬ suara asli – aaaayyiiiiiiii🦋 – aaaayyiiiiiiii🦋

Pernah jugak berada daIam p0sisi ini. Peritnya rasa j4hitan meIahirkan anak, tapi per1t lagi bila kehiIangan di0rang

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut bersimp4ti dengan nasib yang menimp4 pasangan suami isteri tersebut. Dalam pada itu, ramai juga semp4t berk0ngsikan pengaIaman sama kehiIangan anak tercinta ketika usia masih Iagi muda.

Kredit: TikTok dwianindhita / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply