Baru sebulan bapa Irwansyah meningg4l dunla, kini ibunya juga ‘p3rgi’ aklbat C0vid-19

Ke$ pand3mik C0vid-19 di sekitar Asia Tenggara sejak kebelakangan ini menunjukkan peningk4tan apabila beberapa buah negara telah melakukan semula ‘t0tal lockd0wn’ seperti Malaysia, Ind0nesia dan Thailand.

Bapa baru meningg4l sebulan lalu

Sudah ramai yang dij4ngkiti pand3mik ini sehingga membawa kepada kem4tian. Sebelum ini, penyanyi dan pelak0n dari negara seberang, Irwanshah yang pernah p0pular dengan lagu Pencinta Wanita telah memaklumkan yang dia kehil4ngan bapanya diseb4bkan wab4k tersebut pada 9 Julai 2021.

View this post on Instagram

A post shared by Irwansyah (@irwansyah_15)

Kini Ibunya pula menyvsul p3rgi

Namun, sekali lagi selebriti tersebut menanggung perltnya kehil4ngan apabila ibu tersayang juga menyusul bapa setelah dikh4barkan meningg4l dunla.

Hal berkenaan dinyatakan sendiri oleh isterinya yang juga pelak0n di Ind0nesia, Zaskia Sungkar menerusi perk0ngsian di IG story.

Pernah berh4rap agar ibu kemb4li sihat

Perkara tersebut pastinya s4ngat meny3dihkan kerana selebriti tersebut kehil4ngan ibu dan ayahnya dalam j4ngka waktu sebulan sahaja.

Dia yang sebelum ini pernah memuat naik gambar allahyarham ibunya pernah berharap agar wanita itu terus kuat berju4ng dan kembali sembuh seperti sediakala kerana dia amat merindui s0sok tua itu.

View this post on Instagram

A post shared by Irwansyah (@irwansyah_15)

Salam takziah buat yang ditingg4lkan

Sehubungan dengan perk0ngsian tersebut, p0sting ter4khir Irwanshah di Instagram telah dihujani dengan ucapan takziah kepadanya susulan pem3rgian ibu tersayang kerana C0vid-19.

Mereka juga mend0akan agar allahyarham ditemp4tkan dalam kalangan 0rang beriman dan ahli yang ditingg4l p3rgi bersabar diatas segala ujian.

Sem0ga bersab4r dengan dvgaan

Sem0ga r0hnya dicucuri rahmat

Sumber: Instagram Zaskia Sungkar, Irwansyah_15 / ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini