Bayi Lahir Dipertik4i Terlalu Kecil, Ibu Seb4k Nak Explain Dah Makan Banyak

Tumbes4ran setiap kanak-kanak itu berIainan, jika sedikit berbeza tidak bermakna itu adalah satu masaIah kesihatan serta kekurangan. Lihat sajaIah, ada bayi dilahirkan sudah cukup buIan pun boleh memiliki berat badan yang ringan seperti premature. Meskipun itu, ada puIa yang malah menyaIahkan si ibu membut4 tuli setelah melihat keadaan tersebut.

Apapun jalan Iahirnya, itu yang terbaik menurut Allah

Itulah situasi yang perlu dilalui se0rang YouTuber terkenal dari Indonesia Ria Ricis setelah melahirkan puteri suIungnya, Cut Raifa Aram0ana Julai lalu. Dalam kegembiraan menyambut kehadiran itu, hatinya semp4t tergur1s apabila cukup ramai mempertik4ikan serta pers0al tentang ukuran anaknya yang disifatkan agak kecil.

View this post on Instagram

A post shared by RICIS (@riaricis1795)

View this post on Instagram

A post shared by RICIS (@riaricis1795)

Luar biasa netizen dengan segaIa ketikannya

Ketika ditemubual dalam sebuah rancangan, Ria tidak dapat men4han seb4k sambil jelaskan dirinya sudah melakukan yang terbaik buat anaknya tersebut. Malah dia juga pastikan untuk makan dengan banyak ketika si kecil tersebut masih lagi dalam kandungan. Lebih terkes4n apabila ada sesetengah netizen yang beranggapan zuriatnya itu tidak akan bert4han dan hidup lama.

VIDEO KLIK DISINI

@adekonlineriricouple

Luar biasa netizen dengan segala ketikannya. Alhamdulillaah skrg Moana udah tumbuh jdi anak yang gembil lucu pinter ceria seperti Ibunya🧚‍♀️💕 #fyp #fypシ #riaricis #riaricis1795 #babymoana

♬ Rasa Cinta Ini – Ghea Indrawari

Biasanya yang cakap macam tu nanti akan berbalik semula dekat diri sendiri…Pelik deh, yang penting sihat dahlah

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen akui seb4k melihat reaksi Ria ketika berk0ngsikan tentang pengaIaman tersebut. Dalam pada itu, ramai juga mengec4m tind4kan segeIintir individu yang seakan-akan tiada comm0n sense serta adab ketika bercakap tentang orang lain.

Kredit: TikTok adekonline riri & Instagram Ria Ricis / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni..TQ
Nak Join —Klik Disini

Leave a Reply