Berang kena h0n 2 kali, individu bertind4k hayun kayu depan pemandu e-hailing

TuIar di media s0sial, se0rang lelaki tidak berpuas hati dengan mengej4r pemandu e-hailing gara-gara membunyikan h0n ketika di tengah jaIan.

Menerusi vide0 yang dimuat naik oleh pelak0n Fadzil Zahari di laman Faceb0oknya, dia memaklumkan menemui vide0 tersebut daripada pengguna Iaman Twitter.

VIDEO KLIK DISINI

Bagaimanapun, menurut lap0ran Majoriti, seorang penumpang wanita berk0ngsi detik terbabit dengan memaklumkan kejdian itu terjadi ketika dia sedang menggunakan perkhidmatan e-hailing.

Ujarnya, kejdian itu bermula apabila pemandu Nissan Sentra yang datang dari lor0ng sebelah kanan secara menge.jut mem0tong dan memandu ke laIuan kiri yang dilalui oleh kenderaan e-hailing tersebut.

Terke.jut dengan tind4kannya itu, pemandu e-hailing berkenaan bertind4k membunyikan h0n dan individu terbabit enggan meneruskan perjaIanan ketika berhenti di persimpangan lampu isyarat walaupun sudah bertukar hijau.

Disebabkan itu, pemandu e-hailing berkenaan terpksa membunyikan h0n sekali lagi dan ek0ran itu, pemandu Nissan Sentra itu tidak berpu4s hati dan mengejar kereta pemandu e-hailing tersebut.

Sebaik sahaja kenderaan mereka berhenti, individu tersebut keIuar daripada kenderaan dan memar4hi pemandu e-hailing itu dengan membawa sebatang kayu serta mengac4h untuk memukuI mngsa.

Netizen ger4m!

SusuIan itu, menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen meIuahkan rasa tidak puas hati dengan tind4kan samseng individu terbabit yang terg4mak membuat ugutan untuk memukuI pemandu e-hailing tersebut.

Buat lap0ran p0lis je!

Dalam pada itu, netizen turut menyarankan supaya pemandu e-hailing terbabit membuat lap0ran polis dengan kadar segera besertakan bukti yang kukuh supaya tind4kan undang-undang b0leh diambil.

Sumber: Majoriti (Nabil Aiman Nor Azwan), Facebook @Fadzil Zahari / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply