‘Berseri Sangat Wjahmu..’ Fatma Prgi MnyusuIi Anak Ketiganya, K0ma Selepas Bersalin.

Kota Bharu : Se0rang wanita dan juga ibu kepada tiga cahayamata disahkan mninggaI dunia ketika dirwat di HRPZ selepas 2 minggu k0ma akib4t k0mplikasi selepas meIahirkan anaknya yang ketiga.

Mngsa Siti Nurfatma Daud,34, dimasukan ke H0spital pertengahan November lalu selepas meIahirkan anak ke 3 nya namun anak ketiganya itu mninggaI dunia dan puncanya tidak dapat disahkan.

Sejak itu arwh dirwat di H0spital namun setelah 2 minggu arwh Fatma atau lebih mesra dengan panggilan Kak Chik disahkan mninggaI dunia pada jam 5 pagi 27 November 2022 lalu.

Arwh mninggaIkan Suami En Asri Nawani bersama dua anak yang masih kecil, sbak Iuahan keluarga dan insan insan yang mengenali arwh Kak Chik.

Walau kali terakhir kami jumpa dan bermain sama sama masa kami sek0lah rendah. Tapi segala kenangan akan terus kekal dalam ingatan.

Perginya dalam keadaan sangat suci tnpa d0sa (meIahirkan anak ke-3).

Allah dah berikan yang terbaik buat awak Nicegirl Fatma , damailah awak bersama anak syurga awak di sana.

” Ya Allah, ampu.ni dan rahmatilah dia. SeIamatkanlah dan maafkanlah dia. Berikan keh0rmatan untuknya, luaskanlah tempat masuknya.

Mandikanlah dia dengan air yang jernih lagi sejuk. Bersihkanlah dia dari kesaIahan sebagaimana Engkau bersihkan baju yang putih dari kot0ran. Kurniakan kepadanya syurgaMu ya Allah” -Wan Nor ZaiHasra.

Selepas segaIa urusan di H0spital Selesai jn4zah dibawa ke Masjid Bangg0l Kota Bharu untuk disolat jn4zah sebelum dikebu.mikan disana.

Mengikut sahabat dan keluarga terdekat arwh wajah jn4zah sangat berseri seri pergi dijmput ilahi dalam senyuman, m0ga suami serta anak anak tabah.

Suaminya En Asri amat terkesan dengan pemrgian arwh. semalam genap 1 minggu isteri pergi buat selamanya menemani anak syurga mereka Nur Hafeeza dia akan setiasa kuat untuk dua cahayamata mereka iaitu Habib dan Hafiya. Al fatihah.

Sumber : dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply