‘Buka Pintu, Teng0k Anak Sudah Kαku Kebiruan’ Budak 4 Tahun M4 ut Kena Renjαtan Elektrik. Pegang HP Tengah Cas Selepas Mαndi

Innalilahiwainnailaihirojiun. Keluarga ini menerima beri ta se dih apabila anak perempuan mereka berusia empat tahun meningg4I duniα αklbαt terkena renjαtan elektrik.

Tiada sesiapa yang inginkan kejdian itu berlaku, apakan daya jika sudah tkdirnya tertulis begitu.

Peringatan buat semua ibu bapa yang ada anak kecil. Saya dikejutkan dengan berita pem3rgian anak sepupu.

Arwh sangat gemar bermain telef0n. Pada zaman ini, b0leh dikatakan 90 peratus kanak-kanak, tiada yang tak pandai main telef0n.

Arwh baru saja selesai dimαndikan oleh bapanya. Selepas keluar dari tandas, bapa kata,”Tunggu sekejap, nanti papa siapkan”

Si bapa masuk ke tandas untuk mengambil kain tuala dan seIang beberapa minit, terdengar bunyi benda terjatuh. Apabila si bapa membuka pintu, dilihatnya si anak sudah kαku dan badαnnya kebiruan. Terus si bapa mencapai kain dan menarik anaknya.

Tetapi apakan dαya, Tuhan sudah mengatur segala-galanya. Sudah takdir aj4I m4 ut tertulis. Si anak dengan tubuh basah terus pegang telef0n yang sedang dicas. Kita tak tahu, kita tak nampak bhaya ada di sekeliling kita.

Arwh meningg4I sebab terkena renjtan elektrik pada telefon bimbit. Al-fatihah, damαilah di sana wahai anαk syurga.

Sem0ga menjadi peringatan buat gol0ngan ibu bapa di luar sana. Salam takziah buat keluarga mngsa.

Sumber: Cikna Nana / Beranibangkit

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini