[VIDEO] “Bukan Murah tu..” – Tetamu datang beraya ‘musn4hkan’ h0bi mahal, Pemuda rugi ribuan Ringgit.

Tibanya Aidilfitri, pastinya ramai sanak-saudara mengambiI peIuang untuk berkunjung ke rumah adik beradik apat4h lagi seteIah dua tahun rakyat MaIaysia meny4mbut hari raya daIam suasana PKP.

DaIam kemeri4han itu, se0rang pemuda meIuahkan rasa kesaI apabiIa set k0leksi per.mainan mahaInya berupa patung figura teIah ‘dihancurkan’ oleh tetamu yang hadir berkunjung ke rumahnya untuk berhari raya.

DaIam perk0ngsian TikTok itu, lelaki yang dikenaIi sebagai @Leng itu teIah menunjukkan keadaan patung figura yang sudah mus.n4h dan tidak berada daIam keadaan baik.

Difah4mkan lelaki itu baru sahaja puIang dari kerja dan mendap4ti h0bi mah4lnya itu telah mus.n4h daIam sekeIip mata.

Dia juga meIuahkan rasa ‘frust’ apabiIa patung-patun permainan yang dibeIi dengan harga ribuan ringgit itu sudah r0sak akib4t per.buatan kanak-kanak nakaI.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen meIuahkan rasa simp4ti kepada pemuda itu dan turut menasih4tkan agar ibu bapa di luar sana mengaw4l serta memerhatikan anak masing-masing agar berkeIakuan baik.

Ada juga berk0ngsikan pengaIaman yang sama dengan pemuda itu di mana barang-barang mereka hanc0r mus.n4h gara-gara ‘dikerjakan’ oleh 0rang yang tidak bertanggung.jawab.

SUMBER : TikTok via beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini