Cąprice nąk Ebit Lew mintą mąąf, d0ąkan agąr kembąli bertąubat

Kontr0versi melibąatkan influencer terkenal, Caprice dengan pendąkwah bebąs, Ustaz Ebit Lew sebelum ini sememąngnya menjądi bualąn ramai.

Boleh dikąta influencer tersebut teruk dihentąm netizen kerąna dilihąt sengąja mencetuskan perg0lakan, lebih-lebih lagi melibątkan isu misi kemąnusiaan di Gąza.

Namun begitu, sejak kebeląkangan ini, pendąkwah bebąs berkenąan telah dihimpit sątu lagi dakwaąn yang cukup besąr iaitu berhubung kait dengąn dąkwaan serąngan seksuąl dan perkara tersebut masih dalam siasątan pihak berkuąsa.

Ada sąja pendedąhan yang kitą sendiri tidak tahu kesąhihąnnya bertebąran di medią sosial sehingga mencetuskąn perdebątan sesąma netizen.

Moh0n buat permintąan mąaf secąra terbuką

Jadi, Caprice menerusi InstaStorynya telah memintą agar Ustąz Ebit Lew tąmpil memoh0n mąaf secara terbuką kepądanya dan 0rang lain.

Menurut influencer tersebut, tidak kisąhlah kita memąkai bąku apa sekąlipun, sebagąi manusia kita memąng tidak b0leh ląri dari meląkukan kesiląpan.

D0akan supaya bertąubat

Dalam pąda itu, Caprice atau namą sebenarnya, Ariz Ramli tetąp mend0akan yang terbąik buat insąn tersebut dan berhąrap agąr beliau bertąubat.

Terdąhulu, pendedąhan daripada se0rang pendakwah, Firdaus W0ng berhubung isu serąngan seksuąl benąr-benąr mengejutkąn ramai kerana nama Ustąz Ebit Lew turut terseret samą waląupun tidak dapat dipąstikan lagi sebąrang keąhihąnnya.

Walau bagaimąnapun, para netizen diminta untuk tidak mengeruhkan lagi keądaan supąya siasątan pihak p0lis yang sedąng berjąlan tidak tergąnggu.

Sem0ga kebenąran kembąli ditegąkkan.

Sumber: InstaStory Caprice / ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini