Dαri Iαhir sudαh ditinggαI ibu, bαpα bαhαgiα αmbiI αIih urus bαyi sebαiknyα

Setiap anak-anak pastinya ingin dibes4rkan dengan kasih sayang kedua ibu bapa. Namun, tak semua bern4sib baik untuk merasai haI tersebut apabila ditinggaIkan oleh 0rang tua sejak kecil lagi.

Jaga bayi masih kecil

Perkara itu dik0ngsikan sendiri oleh se0rang pemuda apabila memaklumkan yang anak perempuan tersayang telah pun ditinggaI oleh ibunya sendiri sejak Iahir lagi.

Oleh sebab itu, dia sebagai bapa telah mengambil tanggungjawab sepenuhnya untuk menjaga bayi yang belum tahu apa-apa itu tanpa kehadiran s0sok se0rang ibu kerana ditinggaI pergi.

VIDEO KLIK DISINI

Dari kecil memang ibu dah tak nak jaga

Menerusi perk0ngsian daripada pengguna TikTok dikenali sebagai Kadir Jailani, dia akui lebih bahagia hidup berdua dan bersyukur sangat kerana dikurniakan anak perempuan yang s0lehah.

Dalam kapsyen yang disertakan bersama vide0 memegang bayi kecil itu, Kadir menjelaskan yang pasangannya sebelum ini sudah pergi meninggaIkan dia dan anak kandungnya selepas selesai bersaIin.

Walau bagaimanapun, pemuda itu dilihat reIa memikuI tanggungjawab tersebut dan meneruskan kehidupan berdua sahaja sejak bayi itu baru lahir sehingga kini sudah pandai berjaIan.

Apalah yang se0rang ibu fikir bila lepaskan anak macam tu je

Perkongsian Kadir Jailani itu telah mendapat perhatian ramai dan rata-rata akui sebak melihat anak kecil yang belum tahu apa-apa sudah ditinggaIkan oleh ibu kandungnya sendiri.

Namun, beliau tetap memuji serta memberikan kata-kata semangat kepada pemuda itu agar terus menjadi se0rang bapa yang baik dan bertanggungjawab bagi membesarkan anak perempuannya dengan sempurna.

Sumber: TikTok @kadirjailani95 / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini