‘D0akan Ksembuhan Dia..’ PeIak0n Nad Zainal Terpksa Ditidurkan, Paru-Paru Berd4rah.

PETALING JAYA – Pelak0n Nad Zainal terpksa ditidurkan selama dua hari selepas dimasukkan ke unit rwatan r4pi (lCU) Hspital Pakar Ampang Puteri.

Perkara tersebut dimaklumkan rakan baiknya, Aina Liza kepada Kosmo! Online! menerusi satu pesanan WhatsApp sebentar tadi.

“Saya baru dapat ‘green light’ untuk berk0ngsi berita ini.

“Nad ditidurkan dua hari sebab paru-paru dia berdrah. Dah dapat keluarkan semua da.rah jadi dokt0r tidurkan dia supaya b0leh rehat dan paru-paru kembali ker1ng.

“Tadi, tak dapat nak k0ngsi (berita) ini sebab nak tunggu kebenaran keIuarga dia. Sama-sama kita d0akan Nad okey,” katanya.

Sementara itu, se0rang lagi rakan baik Nad yang juga pelak0n, Ungku Ismail Aziz mem0hon d0a orang ramai agar Nad atau nama sebenarnya, Farah Nadia Zainal Abidin diberikan kesembuhan.

“Saya poh0n doa-doa semua buat Nad Zainal yang dimasukkan ke wa.d lCU (semalam) disebabkan jngkitan ku.man di paru-paru.

“Beberapa pr0sedur telah dilakukan dan menurut d0ktor yang merwatnya keadaannya stabil tapi keadaannya tidak berapa okey. Moh0n doa ya semua. Allahumma Yashfiihaa,” coretnya menerusi Instastory.

Malam tadi, Kosmo! meIap0rkan Nad, 32, dimasukkan ke lCU h0spital swasta berkenaan selepas dua hari keadaan kesihatannya tldak begitu baik barangkali disebabkan simpt0m long C0vld.

Sumber: KOSMO! ONLINE / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply