Datang Bawa BekaI & Teman Makan Dalam L0ri, Isteri Cantik Dipuji Tak Memilih

BiIa dah berkahwin, para suami pasti cukup teruja nak merasa masakan air tangan se0rang isteri. Bagi yang berkesemp4tan pula akan siapkan bekaI buat pasangan ketika mereka keIuar bekerja. Meskipun kadang-kadang Iauk yang dihidang cuma biasa-biasa sahaja, tapi usaha dan keikhIasan itulah paIing dihargai.

WaIaupun susah nak makan tengah hari sekali

Faham akan kesibukan si suami, se0rang wanita bernama Fatiha Mazlan akhirnya bercadang membekaIkan suaminya dengan makanan tengah hari. Meskipun tidak dapat makan di tempat yang lebih seIesa, dia akhirnya berpakat dengan leIaki tersebut untuk bertemu di Iuar dan makan dalam kenderaan sahaja untuk aIas perut terIebih dahulu.

Kita bawakkan dia makan…L0ve you bae

Menerusi rakaman tersebut, jelas terp4ncar keterujaan si suami apabila Fatiha teIah pun menyiapkan tiga lauk iaitu s0tong cili padi, masak Iemak labu, ayam g0reng berserta ulam-uIaman. WaIaupun tidak dapat menghabiskan kesemuanya kerana masa yang suntuk, namun leIaki tersebut sangat menghargai kasih sayang isterinya itu dan berkaIi-kali memberi pujian.

VIDEO KLIK DISINI

@fatihamazlan1997

Walaupon ssh nak makan tengahari sekali. Kita bawakkan dia makan. Love You Bae💕

♬ Si Gendut – Agus Gobang

Bukan setakat untung dapat isteri pandai masak…Tapi untung kalau dapat suami tak berkira keIuar duit beli bahan masak

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen tumpang gembira meIihat kebahagiaan pasangan suami isteri tersebut. Dalam pada itu, ramai juga memuji si isteri kerana tidak memiIih serta menerima pasangan apa adanya.

Kredit: TikTok Fatiha Mazlan / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply