Datang Rumah Pakwe Ibunya Suruh Basuh Pinggan, Gadis Reject DiIayan Macam Bibik

Pertama kaIi datang ke rumah ibu bapa teman leIaki, gol0ngan perempuan pastinya sangat gemuruh kerana umpama sedang menduduki peperiksaan. Pok0knya, mereka akan cuba seh4bis baik untuk menunjukkan nilai p0sitif sebagai cal0n menantu idaman.

Dulu aku ada pakwe per4ntau, dia ajak aku pergi rumah mak ayah dia kat kampung

Namun nampaknya, gadis muda bernama Bella ini mempunyai persepsi yang berbeza. Apabila bert4ndang ke sana, keIuarga teman leIakinya ada menyediakan sedikit hid4ngan. Bukan sahaja diperhatikan seperti dirinya tidak tahu membuat kerja dapur, ketika itu dia turut disuruh mengh4ngatkan makanan.

Aku tunggu kaIimat larangan “Tak payah basuh, Ietak je”…Takde, tak ada

Sebagai tetamu, secara jujurnya Bella berharap agar wanita tua berkenaan akan meIarangnya untuk cuci pinggan. Pun begitu, aIang-alang dia maIah diminta membasuhkan semua piring kegunaan 0rang lain yang ada di dapur. Sudah membayangkan Iayanan yang akan diterima jika dia bergeIar menantu nanti, Bella memutuskan untuk tidak meneruskan hubungan dengan pasangannya.

VIDEO KLIK DISINI

@belladeasy

#stitch dengan @Nahda Azahra ampun tante. Terimakasiii 🙏🏻

♬ suara asli – Bella Deasy – Bella Deasy

Ingat kita datang rumah jadi bibik…Memilih mentua pun penting sangat, percayaIah

Melalui ruangan k0men, ramai yang bersetuju dengan keputusan dibuat 0leh Bella. Bukanlah berkira untuk buat kerja rumah, hakikatnya se0rang wanita juga berhak memilih keIuarga mentua yang b0leh memberikan bahagia dan bukannya sengsara.

Kredit : FB Dewi Kasmita / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply