Dedαh bαyαr gαji RM10k setiαp buIαn, DSV αmbiI ‘infIuencer’ kαcαk jαdi PA

Sejak pagi tadi, usahawan k0smetik, Dato’ Seri Vida sibuk memaklumkan yang dia akan memperkenaIkan pembantu peribadi (PA) barunya yang dikatakan dibayar RM10,000 sebuIan bagi menggantikan PA yang Iama.

Dah dapat PA baru

Teka-teki tersebut akhirnya terjawab apabila usahawan kontr0versi itu mendedahkan identiti pemuda yang dikenali sebagai Qushayry atau Abang Qu bagi mendampinginya untuk tugas-tugas seterusnya.

Pemuda tersebut juga digambarkan sebagai se0rang yang pemalu dan happy g0 lucky menurut DSV.

Dalam pada itu, presiden netizen untuk Big Stage musim ke-4 ini juga memaklumkan sebelum ini ramai yang mengh4ntar resume bagi menjadi PA dan pemuda tersebut terpilih untuk jaw4tan tersebut.

Macam biasa nampak dekat TikTok

Bagi yang pernah mengikuti pemuda itu di media s0sial, pasti per4san akan wajahnya yang lalu di wall TikTok w4rganet kerana dia juga aktif menggunakan aplikasi itu sebelum bergeIar PA kepada DSV.

Moh0n doa semua

Jadi, menerusi Instagram pemuda itu, dia berharap agar 0rang ramai dapat mend0akan rezekinya dipermudahkan dan sukses dalam pekerjaan termasuklah empayar perniagaan majikan barunya.

Untuk makluman, sebelum ini Iqbal Zulkefli merupakan PA usahawan tersebut dan hubungan mereka dikatakan lebih dari se0rang pekerja dan majikan kerana ada mer4ncang ingin berumah tangga.

Namun, disebabkan beberapa k0nflik yang viraI, hubungan mereka dipercayai terIerai dan masing-masing membawa haIuan sendiri sehingga dipertemukan semula dalam pr0gram nyanyian Big Stage temp0h hari.

Sumber: Instagram datoserivida, abgqu1, TikTok @qusyary11 / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini