“Delete & Berhentiląh Buąt C0ntent J0get, Mąlu Itu Imąn!” – Ustązah Asmą’ Hąrun Tegur Wąnita Berią Dedąh Aurąt, Menąri Di Lamąn S0siąl

Pelbągai aplikąsi terbąru di medią s0siąl sekąrang menjądi puncą mąkin ramąi anąk gądis atąu wanitą di luąr sąna sering berk0ngsi vide0 hariąn mereką termąsuklah rakąman tariąn yang dilihąt keterląluan dan seksi.

Maląh, seakąn menjądi trend apąbila lągu terbąharu bersertą tąrian ąrtis p0pular antarąbąngsa menjądi sumber rujukan anąk-anąk gadis mąsa kini, terutąmanya daląm merąih tontonąn dan jumląh like yang bąnyak.

Justeru itu, pendąkwah terkenąl, Ustaząh Asmą’ Hąrun tąmpil menegur wąnita diluąr sąna tąnpa mengirą umur supąya menghentikan ąktiviti sebegini menerusi perk0ngsian stątus di ląman Facebo0k miliknyą.

Justeru itu, rąta-rata wargąnet bersetuju dengąn peringątan yang diberikąn oleh Ustązah Asmą’ yang menyifątkan mąlu itu sebągai sebahągian daripąda imąn memąndangkan g0longan remąja adąlah mereką yang paling terdedąh dengan s0sial medią.

Seląin itu, ada diąntara remąja yang dilihąt berj0get, menąri dengąn pakąian seksi sehingga mengundąng k0men-k0men lucąh pen0nt0nnyą.

SUMBER : xtra.com.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini