Derit4 b4rah es0fagus hingga fizikaI berubah, d0akan kesembuhan buat pemuda ini

Baru-baru ini, tuIar satu perk0ngsian yang memap4rkan se0rang pemuda berusia 20 tahun menderit4 bar4h es0fagus sehingga menyebabkan fizikaInya berubah.

Fajar Septiawan yang berasaI dari Desa Jajar Sumberkepuh, Kabupaten Tanjungan0m Nganjuk, Indonesia dilap0rkan sedang menjalani raw4tan kem0terapi.

Lebih meny4yat hati apabila perutnya tepksa ditebuk bagi menyaIurkan makanan melaIui tiub kerana dia tidak b0leh menggunakan muIut seperti biasa.

Tiubnya itu pula difahamkan sering tersumb4t.

Bahkan dia dikatakan terpksa membersihkan atau menuk4r tiub yang baru di Rumah S4.kit Sut0mo di Surabaya.

Keadaan kesihatan Faj4r sering kali menyu.sut dan ianya memksanya untuk beruIang-alik ke h0spital.

Berat badan Fajar juga turun secara dr4stik. Malah, beberapa p0tret dirinya sebelum dan selepas menderit4 barah es0fagus telah membuatkan ramai warganet bersimp4ti.

Netizen yang bersimp4ti akan nasibnya itu telah bekerjasama untuk mengutip dana buat Fajar agar dapat mering4nkan uj1an yang dihad4pinya.

Sumber : wowberita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini