Rakam diam2, Issey ‘kant0ikan’ aktiviti Nabil dalam k0nti –“Sebab tu aku minat dia”

Penghijrahan Nabil Ahmad menjadi insan yang Iebih baik sememangnya mendapat resp0n yang p0sitif daripada para peminat. Kebanyakan mereka gembira dengan perubahan tersebut kerana cara penyampaian pengacara itu juga penuh dengan kata-kata nasihat.

Baca al-Quran senyap2

Walaupun Nabil masih lagi bergiat aktif dalam dunia seni, namun ia sedikit sebanyak memberi c0ntoh yang baik kepada para pen0nton serta pendengar radi0.

Menerusi perk0ngsian daripada selebriti yang juga rakannya, Issey Fazlisham di aplikasi TikTok, dia teIah berk0ngsi vide0 yang diambil secara diam-diam sewaktu Nabil leka membaca al-Quran.

VIDEO KLIK DISINI

@isseyfazlisham

Sebab tu aku suka n minat Nabil punya perjuangan. @Nabilahmad @GEGAR @ERA

♬ original sound – JalilRazak – JalilRazak

Baru jam 7 pagi

Menurut Issey, video tersebut diambil sewaktu Nabil mengendali radio di k0nti bersama dua 0rang lagi penyampai kira-kira jam 7 pagi.

Tambahnya, cara yang ditunjukkan Nabil menjadi punca mengapa dia meminati pengacara Meletop itu kerana perjuangannya yang luar biasa.

Dia tahu agihkan masa dunia & akhirat

Perk0ngsian tersebut teIah mendapat perhatian ramai dan rata-rata memuji aktiviti yang dilakukan Nabil apabila meIuangkan sedikit masa meIakukan ibadah walaupun sedang bertugas.

Mereka juga akui suka dengan apa yang ditunjukan pengacara itu kerana memberi inspirasi kepada 0rang ramai walaupun masih bergiat aktif di dunia hiburan.

Sumber: TikTok Isseyfazlisham / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. 1

Leave a Reply