Dikutuk Kulit Gelap, Hati lbu LuIuh Anak `DipaIau’ Hari Pertama Sek0Iah

Untuk kanak-kanak yang baru saja bersek0lah, mencari kenaIan baru merupakan saIah satu keser0nokkan yang dinanti-nantikan apabila pergi ke sek0lah.

Bagaimanapun, tak semua peIajar berasa seperti itu, sama seperti se0rang murid yang baru saja memasuki sek0lah rendah ini, apabila permuIaannya tidak bermula dengan baik.

MelaIui perk0ngsian ibu pelajar itu di platform TikTok, anak perempuannya yang baru berusia 7 tahun meng4du bahawa dirinya tidak didek4ti oleh rakan sebaya kerana berkuIit gelap.

Lagi membuatkan h4ti si ibu berasa se.dih apabila anaknya memberitahu dima.ki ketika berada di sekolah tapi tidak tahu sebab diperlakukan seperti itu.

Difahamkan juga, anak perempuannya sering men4ngis setiap kali pulang ke sek0lah dan hal itu sudah semestinya mengh4ncurkan hatinya sebagai se0rang ibu.

Meninjau di ruangan k0men hantaran terbabit, rata-rata netizen Iuahkan rasa kesal dengan keIakuan pelajar pada zaman ini yang dianggap tidak berm0ral serta tidak beradab.

SUMBER : TikTok / beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini