‘DipαIαu’ keIuαrgα mαdu, isteri keduα kecew4 dihαIαng teng0k jn4zαh suαmi

S0al jod0h itu di tangan Allah SWT. Tapi sekiranya sese0rang itu dit4kdirkan hidup bermadu, tidak semua pihak b0leh menerima wanita tersebut untuk menjadi ahli keIuarga mereka atas sebab-sebab tertentu.

Situasi seperti itu perit untuk dih4dapi oleh se0rang wanita ini yang juga bergeIar isteri kedua apabila suaminya Tajudin Mahmood meningg4I dunia pada 23 Mac lalu dipercayai di Pungg0l, Singapura.

Menerusi perk0ngsian vide0 di aplikasi TikTok, wanita menggunakan nama @lena_lynn itu mendakwa dia dihaIang oleh keluarga suaminya ketika mahu menziarahi jen4zah Allahyarham buat kali ter4khir.

D0sa ke jadi isteri kedua?

@lena_lynn mend4kwa, dia sudah menjaga suaminya itu bagai men4tang minyak yang penuh namun tidak dibenarkan masuk ke rumah keluarga Allahyarham meskipun cuba berbincang dengan cara baik.

“Saya tidak diben4rkan masuk jejak ke dalam melihat jen4zah suami. Saya yang banyak jaga suami. Mereka tak pedulikan kami langsung. Keluarga saya sentiasa di sisi.

“Yang lain pemerhati je. Padahal semua tahu saya ni isteri kedua arwh. Zalim, fitn4h dan ghib4h tentang suami dan saya,” luahnya.

Berdasarkan satu vide0 lain yang dimuat naik sebelum ini, @lena_lynn dilihat berada di tanah perku.buran dengan menulis kapsyen meIuahkan kesyukuran apabila akhirnya dapat mencium jen4zah suaminya.

Dapat cium di ku.bur sebelum dikebumikan

“Alhamdulillah, pak Imam ni yang bagi saya rezeki luar biasa dapat cium jen4zah suami dengan persetujuan anak n0mbor pertama di tanah perku.buran kerana saya dihaIang masuk ke rumah untuk zi4rah arwh,” tulisnya.

Meninjau ke ruangan k0men, ramai tumpang simp4ti dengan nasib menimp4 wanita berkenaan namun mereka lebih memilih untuk mengetahui cerita daripada kedua-dua belah pihak agar b0leh mengeIakkan sebarang fitn4h.

Sumber: TikTok @lena_lynn / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini