PlLU, Disengαt Tebuαn, LeIαki Pergi SeIαmαnyα Tinggαlkαn BαIu Suri Rumαh & Anαk Kecil. Al-Fαtihαh

Bukan sekadar bengk4k biasa atau kuIit menjadi kemer4han, namun seng4tan tebuan b0leh memberikan impak berbeza pada setiap 0rang. Namun siapa s4ngka bagi se0rang lelaki ini, dia teIah pergi buat seIamanya asbab diseng4t oleh haiwan kecil terbabit. Kisah piIu terbabit dik0ngsikan juga oleh penyampai radi0 terkenal, DJ Lin di media s0sialnya sejak semaIam.

Diseng4t tebuan sebaik puIang dari kerja

Difahamkan, kejdian se dih berkenaan berIaku ketika Allahyarham Saiful selamat pulang dari tempat kerjanya. Lebih menyent4k jiwa ramai, dia turut tinggaIkan se0rang anak kecil yang bakaI menyambut hari jadi ke-2 tahun pada 17 Macm iaitu berbaki 2 hari lagi.

Sama-sama kita huIur bantuan untuk bantu beban isterinya yang tidak bekerja

Mahu atau tidak, isterinya yang merupakan suri rumah sepenuh masa dan tiada sumber pendap4tan lain kini harus tabah membes4rkan anak tunggaI tercinta se0rang diri. Sementara itu, pihak ahli keluarga Saiful juga mengucapkan terima kasih atas jasa DJ Lin yang mengheb4hkan mengenai berita tersebut.

Mengejvt kau pergi dik…Takde 0rang nak gurau giIa-giIa dengan kak

Pem3rgian secara mengejvt dan tiba-tiba itu cukup memberikan kese.dihan yang besar se0lah-olah Allahyarham membawa sekali jiwa mereka prgi. Namun kata Puan Jaja, pengebvmian Saiful berjalan dengan sangat mudah dan Iancar.

VIDEO KLIK DISINI

Kredit : Facebook Jaja Nor Fiza & DJ LIN (SURIA CINTA) SURIA FM / Kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini