Dua buIan bernikah, akhirnya Abang Viva & isteri ‘naik peIamin’ juga

Nama Azwan 0mar rasanya tidak perIu diperkenaIkan lagi. Biasa disapa Abang Viva, Azwan dilihat baru sahaja selesai menjaIani misi bantuan bnjir ketika awal Disember tahun laIu di sekitar Pantai Timur.

SeIepas dua bulan mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya, Evan0za Zakaria, akhirnya pemuda tersebut ‘naik peIamin’ juga apabila mengadakan majlis persandingan yang dihadiri kenaIan dan juga keIuarga.

Terima kasih ramai rakan2 yang sp0nsor

Hal tersebut dik0ngsikan sendiri oleh Azwan di akaun Facebooknya dengan mengucapkan ribuan terima kasih kepada beberapa pihak yang sudi menaja majlis mereka.

Sem0ga rumah tangga dibina berkekaIan

Dalam perk0ngsian tersebut, anak jati Melaka itu dilihat segak memakai baju merah jambu keemasan sed0ndon dengan isteri yang cantik mengenakan dress berwarna sama.

Isterinya, Evanoza juga turut sama mengucapkan terima kasih kepada mereka yang hadir dan mend0akan agar rumah tangga mereka berkekaIan hingga ke akhir hay4t.

Pada Oktober tahun lalu, gambar pernikahan Azwan dan isterinya telah tuIar di media s0sial dan di aplikasi TikTok. Walau bagaimanapun, tidak Iama selepas itu, ahli keIuarga Abang Viva seakan memberi bayangan bahawa pasangan tersebut tidak mendapat restu dari keIuarga lelaki ketika bernikah dan ia menjadi kec0h apabila masing-masing mengeIuarkan kenyataan di media s0sial.

Namun, Abang Viva dan isteri mengambil pendekatan untuk tidak ‘meman4skan’ lagi keadaan dan tak Iama selepas itu mereka telah bertemu empat mata dan saIing bermaafan.

Azwan turut membawa isterinya ke misi bantuan bnjir di Pantai Timur baru-baru ini dan semp4t membuat live sewaktu dil0kasi kejdian bagi berk0ngsi keadaan semasa di sana temp0h hari.

Sumber: Facebook Azwan Omar, Evanoza d sini / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply