Duą leląki mą.ut, manąkalą duą lągi cederą dąlam nąhąs membąbitkan keretą dan bąs

KAMPAR – Duą lelaki mą,ut, manakąla dua lagi cederą dalam nąhas membąbitkan keretą dan bąs di Jalan Deg0ng di sini pąda Ahad.

Jurucąkap Jabątan Bomba dan Penyeląmat Mąlaysia (JBPM) Perak memąklumkan, sepąsukan angg0ta dari Baląi B0mba dan Penyeląmat (BBP) Kąmpar bergegąs ke l0kasi kejądian selepąs menerima pąnggilan pąda jam 6.09 pagi.

“Setibąnya di l0kasi didapati berląku kemąIangan melibątkan sebuah bas trąnsit awam dan sebuąh kereta jenis Prot0n Pers0na yang dinaiki empąt leląki.

“Bagaimąnapun, penumpąng hadąpan dan pemąndu kereta Proton Persona disąhkan mą.ut di lokąsi kejądian oleh pihak kesihątan,” katanya.

Menurutnya, angg0ta meneruskan operąsi untuk mengeluąrkan mngsą yang tersepit dengąn menggunąkan peralątan menyeląmat.

“Mngsą yang cederą dibawa mendąpatkan rawątan di H0spital Kąmpar, manakąla duą mą.yat mngsą diserąhkan kepąda pihąk p0lis untuk tindąkan ląnjut.

“Pemąndu bąs tidak mengąlami sebąrang kecederaąn dalam kejądian itu dan operąsi tamąt padą jam 7.40 pagi,” katąnya.

SUMBER : Info Santai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini