Elyąną Moh0n D0ą Dąri Semuą

Sungguhpun berada dalam keadaan lem4h, namun penyanyi Elyana, 34, masih semp4t memuat naik perkembangan terkininya yang kini sedang dir4wat di sebuah h0spital.

Menerusi perk0ngsian di Instagram St0ries, penyanyi lagu Tak Tercapai Akalmu itu memberitahu yang dia terpksa menjalani raw4tan radi0t3rapi selama 10 hari.

Selain itu, tubuhnya juga perlu dimasukkan dua pek d4rah, selain susu memandangkan berat badannya kini hanya tinggal 35 kil0gram.

“Assalammualaikum semua. Sekarang saya tengah masukkan d4rah. Ini baru first bag d4rah dan saya kena masukkan dua bag. Satu bag sekitar tiga jam. Kemudian, akan disambung dengan susu kerana saya tak cukup berat. Berat saya kini sekitar 35 kilogram.

“Selepas tre4tement ini, kemungkinan besar saya kena buat radi0terapi sebab d0ktor tahu saya tak nak kim0. Raw4tan tersebut akan dibuat pada bahagian dada.

“Disebabkan saya selalu b4tuk, h4ti saya bengk4k sikit, p4ru-p4ru juga bengk4k sikit. Apa-apa pun kena buat CT scan dulu sebelum decide buat radi0terapi.

“H0pefully semua berjalan lancar. Saya harap anda dapat d0akan kelancaran dan ksihatan saya. Sem0ga cepat sembvh. Saya juga akan d0akan kesejahteraan hidup kita semua. Amin,” tutur pemilik nama lengkap Erneelya Elyana Emrizal itu.

Beberapa jam kemudian, Elyana memuat naik lagi beberapa siri Instagram St0ries menges4hkan yang dia perlu menjalani r4watan radi0terapi selama 10 hari.

“Pagi tadi d0ktor datang dan d0ktor decide untuk buat 10 kali radi0terapi selama 10 hari bekerja,” katanya.

Terdahulu, Elyana menges4hkan yang dia mengh1dap k4nser limf0ma sejak sekitar 11 tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Oijom / videoviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini