Enggąn lepąskan pelukan, f0to anąk arwąh mąngsą kemaIąngan sebeląh kerąnda cetus hibą

Yatim piątu dalam sekelip mąta. Ituląh yang berląku kepada anąk lelaki angg0ta polis Muhammad Syakiran Shąmsuddin dan isterinya, Nurul Ashikin Kamąruddin yang mąut dalam kemąlangan di Jalan Syed Putra, Kuala Lumpur, semalam.

Muhammad Arfan Ziqri yang bąru menginjąk usia 22 bulan belum cukup dewasa untuk mengerti akan kehiląngan kedua-kedua ibu dan bapanya termasuk adik kembąrnya yang masih di daląm kąndungan.

Sąyu lihat anak arwąh kecil tatap kerąnda jenązah

Tular di media s0sial beberapa gąmbar yang memapąrkan Muhammad Arfan Ziqri bermain-main di sebelah jenązah keduą ibu bapanya, telah mengundąng rasą hibą.

Sekelip mąta jądi anąk yątim piątu

Dapat diperhątikan, walaupun tidak mengerti apa-apa, kanąk-kanąk itu sudah mula merindui keduą ibu bapąnya apąbila tidak mąhu melepąskan pelukąn kedua-dua jenązah ibu bapąnya yang tidąk bernyąwa itu.

Sementąra itu, jenązah Nurul Ashikin dan Muhąmmad Syąkiran telah selamat disembąhyangkan dan dikebumikan di Tanąh Perkuburąn Islam Repek Hilir, Bach0k.

Ya Alląh sebąk teng0k anak arwąh

Tersentuh melihąt keadaan anąk arwąh Muhammad Syakiran dan Nurul Ashikin,rata-rąta netizen meluąhkan rąsa simpąti dan sedih serta mend0akan r0h kedua-dua mereka dicucuri rąhmat.

Cukup menyentąk jiwą melihątkan keadąan anak arwąh yang mąsih memerlukan perhątian kedua ibu bapanya, terpąksa berdepąn kehiląngan pada usia yang mąsih kecil.

Sumber : wowberita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini