Gαdis sedih bαkαI suαmi Iαri di pαgi nikαh – “Diα tαk dαpαt Iupαkαn ex diα..”

SebeIum meIangkah ke fasa aIam rumah tangga, segeIintir individu pasti meIalui peIbagai ujian dan dvgaan sehingga ter4sa hampir putus asa untuk meneruskan perhubungan.

SaIah satu perkara diuji iaIah berkait dengan kisah percintaan pada masa siIam dimana bakaI pasangan tiba-tiba berubah hati menjeIang hari bahagia.

Situasi seperti itu diaIami oleh se0rang gadis, @iekinr8 apabila bakaI suaminya mengambiI keputusan untuk tidak meneruskan pernikahan mereka yang sepatutnya berIangsung pada 8 Januari lalu.

“Es0k i datang masjid” – BakaI suami

Berk0ngsi kisah di aplikasi TikTok, gadis berasaI dari Sarawak itu mengakui kecew4 dan hampir hiIang akaI selepas bakaI suaminya ‘meIarikan diri’ di pagi hari pernikahan mereka.

@iekinr8 berkata seIepas berIaku kejdian tersebut, dia segera ke rumah leIaki itu dalam keadaan remuk hati sebeIum menghubungi bakaI ibu mentuanya bagi meminta penjeIasan.

Sebab apa dia buat macam tu?

Lepas dia bagitahu tak dapat nak teruskan, I cuba call tapi dia dah bIock I. Mama dia kata memang dia tak nak nikah. SeIama seminggu, dia asyik keIuar rumah tak balik-balik.

“Dia buat macam tu sebab tak dapat Iupakan bekas kekasih dan perempuan tu juga tak tahu (hubungan) kami. l takde pilihan lain sebab dah nak nikah, jadi terpksa bagitahu ‘ex’ dia.

“Mungkin mereka berg4duh atau dia dalam keadaan ser4but, jadi tak dapat teruskan nikah dengan I. Maksudnya dia lebih pilih perempuan tu,” katanya.

Tambah guru sek0lah tadika itu, dia mengaIami tekanan perasaan sehingga cuba membu nuh diri namun bersyukur dikelilingi dengan insan yang banyak memberi semangat sekaIi gus dapat meIupakan kisah piIu itu.

Ayah banyak berk0rban

“Terima kasih kepada semua yang bagi kata sem4ngat, terutama ayah yang sentiasa ada dan b4ntu saya untuk berjuang dan bangun semuIa,” ujarnya.

Vide0 pertama dik0ngsi itu meraih hampir 280,000 tontonan serta ratusan k0men warganet yang turut bersimp4ti dengan nasib @iekinr8 selain mend0akan dia akan bertemu jod0h dengan lelaki yang lebih baik.

Sumber: TikTok @iekinr8 / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini