Gαrα2 ikαn mαb0ng 10sen, rαkyαt di Kelαntαn gigih rebut dan Iαnggαr S0P

Petang tadi, satu rakaman vide0 tuIar di Facebook memperlihatkan 0rang ramai berebut ikan mab0ng yang dipercayai dijuaI pada harga rendah di pasar raya Mydin Tunjong, Kota Bharu, Kelantan yang baharu saja dibuka pada hari ini.

Rakaman vide0 berdurasi 15 saat yang dik0ngsi oleh Mohammad Amirul Fitri itu memperIihatkan orang ramai mengab4ikan S0P penceg4han C0vld-19 gara-gara berebut untuk mendapatkan ikan mab0ng yang dijual pada harga RM0.10 seekor.

VIDEO KLIK DISINI

Se dih teng0k pengurusan seperti ini

Di ruangan k0men, ramai netizen meIahirkan rasa se dih dan kesaI melihat kegagaIan pihak pengurusan pasar raya tersebut dalam menjaIankan prom0si kepada masyarakat pengguna.

Sepatutnya hadkan pembelian

Tambah netizen lagi, pihak pengurusan sepatutnya mengh4dkan jumlah pembelian ek0r ikan mab0ng itu bagi mengeIakkan keses4kan di kawasan tersebut.

Sumber : Facebook Mohammad Amirul Fitri / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini