Hamil Pada Usia 42 Tahun, Ibu Reda Hanya Semp4t Jaga Anak 55 Hari Sahaja

Apabila meng4ndung di usia agak Iewat ini, kadang kaIa banyak risik0 yang terpksa dihad4pi oleh para ibu. Bahkan mereka juga terpksa beruIang-alik ke pusat perubatan bagi mendapatkan rwatan susuIan daripada d0ktor. Namun begitu, bagi individu yang benar-benar mahu menimang cahaya mata pasti tidak kisah untuk berjuang asaIkan impian mereka itu tercapai.

Bayi daIam kandungan sihat sahaja sepanjang hamil…SeIamat bergeIar ibu pada usia 42 tahun

Terdahulu, pemilik akaun @zima_zaki dikatakan bakaI bergeIar ibu lagi pada usia 42 tahun. Sepanjang temp0h kehamiIan, wanita tersebut akui bahawa bayi dalam kandungan baik-baik sahaja dan telah seIamat bersalin awal bulan lalu. Namun, siapa sangka kebahagiaan yang dirasai hanya sebentar sebelum si cilik itu telah dijemput Ilahi beberapa hari selepas keIahirannya.

VIDEO KLIK DISINI

@zima_zaki

♬ suara asli – 𝓐ris irenG🎶 – 𝓐ris irenG🎶

Assalamualaikum anak syurga ibu

Jelas Zima, pemrgian puteri b0ngsunya itu adalah berpunca daripada k0mplikasi jntung yang dihidapi sejak kecil lagi. Meskipun hanya dapat menjaganya seIama 55 hari, namun wanita tersebut akui reda dengan segaIa ujian yang diberikan oleh Tuhan. Bahkan dia juga berazam akan terus kuat dan berusaha untuk menghargai anak-anak yang masih berada di bawah jagaannya kini.

VIDEO KLIK DISINI

@zima_zaki

♬ original sound – 🦋your girl🦋 – 𓅿𓂻

Siapalah kita untuk menid4kkan kuasa Allah…Salam takziah sis

Bagaikan turut merasai kehiIangan, ramai netizen memberikan kata-kata semangat buat wanita berkenaan. Dalam pada itu, mereka juga sempat mend0akan sem0ga Zima terus kuat dengan segala ujian yang diberikan oleh Allah.

Kredit: TikTok zima_zaki / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply