Hidap Knser Tahap 4, Vide0 Ayah Kutip Rambut Gugur Anak Undang Seb4k Ramai

Tiada se0rang pun ibu atau bapa yang sanggup meIihat anaknya derit4 s4kit apatah lagi jika tahu cahaya mata menghid4p barah.

Sama juga dengan kisah yang tuIar baru-baru ini dimana se0rang budak perempuan bernama Lily Rose menghid4p neur0blastoma tahap 4 mencur1 perhatian ramai.

Difahamkan, ia merupakan barah yang bermula daripada perut dan kini telah mereb4k ke bahagian tubuh yang lain.

Menurutnya, 2 tahun lepas, D0ktor memaklumkan jangka h4yat Lily sudah tidak lama. Mendengar perkara itu, ibunya sanggup membelikan pakaian, keranda serta tapak kbur untuk anak kesayangannya.

Pun begitu, berkat semangat Lily yang kuat, kini dia masih bertahan pada usia 7 tahun.

Tidak dapat dinafikan, pr0ses rwatan barah bukanIah mudah dan ianya sangat mencabar serta mempunyai kes4n sampingan tersendiri.

Menerusi saIah satu vide0 yang tuIar, kelihatan ayahnya sedang mengusap rambut gugur hasil pr0ses kem0terapi.

Walaupun berdepan dengan situasi sukar, wanita ini akui suaminya merupakan ayah yang terbaik buat Lily dan melakukan sedaya upaya untuk melihat anaknya tersenyum.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warga netizen seb4k melihat suaminya mengusap Iembut rambut anak sekaligus mend0akan kesihatan Lily.

Bukan itu sahaja, netizen juga berharap agar wanita ini dan suaminya terus kuat menghad4pi ujian tersebut.

Antara k0men warga maya:

“You can see the pain in his eyes..”

“Paremts who go thr0ugh this.. you are the biggest her0”

“Stay str0ng.. she needs you to be str0ng”

Perkongsian yang tular:

Sedihnya teng0k ayah dia usap sikit demi sikit rambut anak sambil tahan air mata tapi masih tersenyum agar anak terus kuat..

Sumber : https://www.yoy.my/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply