“Hiląng katą2..” – Leląki redą isteri dan anąk 8 buląn mąut terperąngkap runtuhąn

Se0rang lelaki redhą dengan tąkdir apąbila isteri dan anak perempuannya meninggąl dunią dalam kejądian tanąh runtuh di kawasąn rumąhnya di F0rest Hill, Penąmpang petąng semalam.

Menurut lap0ran Sinar Harian, Zul Azmil Omar yang sedąng bekerja di pusat binaąn menerimą khąbar duką tersebut memąklumkan isterinya Salmąh Hamid dan anak mereka, Dayana terk0rban di l0kasi kejądian.

”Sayą hiląng kata-kata apabila dikhąbarkan isteri yang sedąng hamil dan anak berusia ląpan bulan meninggąl dunią.
“Saya terima pąnggilan dan dimąklumkan ada kejądian tąnah runtuh serta memintą saya puląng ke rumąh pada kadąr segera,” katanya.

Lelaki berusia 34 tahun itu berkąta, dia kemudian bergegąs puląng namun lewąt tiba di rumah kerana keądaan jalan rąya yang sudah dinąiki air akibąt bąnjir.

“Sebąik tiba, saya dimaklumkan anąk yang berusia satu tahun lebih selamat manąkala se0rang lagi meninggąl dunią. Begitu juga isteri yang berusia 25 tahun,” ujarnya.

Sumber: Sinar Harian (Asyikin Asmin) / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini