[VIDEO] Ibu seb4k lihαt αnαk berIαri bαwα αnugerαh kecemerIαngαn ke pus4rα bαpα

Kehil4ngan 0rang tersayang sememangnya sangat meny4kitkan. Lebih-lebih lagi jika perm3rgian tersebut adaIah tuIang belakang keluarga yang mencari n4fkah untuk ahli keIuarga di rumah. Namun, siapa kita untuk menid4kkan takdir Maha Pencipta yang lebih berhak terhadap makhluknya.

Lari ke pus4ra ayah tunjuk keputusan peperiksaan

Hal ini samaIah seperti yang dilalui oleh se0rang pengguna TikTok dikenali sebagai @arysu87 apabila kerap berk0ngsi video menyatakan rasa rindu terhadap allahy4rham suaminya yang telah meningg4I dunia.

Lebih menyedihkkan lagi apabila perk0ngsian terbaru @arysu87 mendapat perhatian ramai susuIan saIah se0rang anaknya berIari ke pus4ra bapa mereka untuk berk0ngsi khabar gembira memper0leh keputusan baik semasa di sek0lah.

Janji beIajar betul2 untuk ayah

Menurutnya, dia ber4sa begitu se dih apabila anak leIakinya yang begitu rap4t dengan allahyarham membawa anugerah kecemerIangan yang diterima ke pus4ra bapa tersayang untuk berk0ngsi cerita.

Vide0 tersebut diambil dari jar4k jauh dan dapat dilihat kanak-kanak tersebut duduk dihad4pan pus4ra itu sambil bercakap sesuatu.

Hal ini membuatkan ramai yang ber4sa seb4k dan mengakui faham dengan apa yang dir4sakan oleh anak pengguna TikTok berkenaan.

Terus maju dan jadi anak yang memb4nggakan

Menjeng4h keruangan TikTok, rata-rata warganet telah meningg4lkan k0men dengan menzahirkan rasa hib4 melihat situasi yang sangat menyeb4kkan tersebut.

Mereka juga sempat mend0akan agar anak-anak kepada pengguna TikTok berkenaan terus menjadi anak yang s0leh serta pintar agar dapat memb4nggakan 0rang tua terutamanya ibunya yang kini berjuang mengg4ntikan tempat allahyarham ayah.

KOMEN NETIZEN

Sumber: TikTok @arysu87 / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini