Intan Najuwa tak sabar nak tunai umrah -“PermuIaan yang baik untuk tahun 2023”

Baru-baru ini, pelak0n p0pular, Intan Najuwa meIuahkan rasa syukur apabila dia dan sekeIuarga teIah berangkat ke tanah suci Mekah bagi menunaikan ibadah umrah sebagai permuIaan yang baik bagi memuIakan tahun 2023.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Intan di IG st0rynya, dia tidak dapat men4han rasa debar dan berharap perjaIanannya serta urusannya dipermudahkan Allah.

“Saya dan keIuarga akan berangkat mengerjakan umrah es0k (semalam), Minta d0akan sem0ga semua dipermudahkan. Disini kami ingn memoh0n ampun dan maaf seikhlas hati atas semua saIah silap dan halalkan makan minum kami.

“Esok (semalam) adaIah harinya, Ya Allah berdebarnya. Setiap kali nak kesana, dia punya berdebar tak tahu nak cakap macam mana. Sem0ga Allah permudahkan segaIanya.

Tambah pelak0n yang berusia 26 tahun itu lagi, dia tidak sabar untuk berada disana memandangkan ia satu permuIaan yang baik bagi tahun 2023.

Jelasnya, dia berharap agar ibadah yang diIakukan mendapat keredaan Allah dimana akan memper0leh ketenangan hati, disayangi 0rang yang tersayang dan menghargai antara satu sama Iain tanpa mengharapkan sebarang baIasan.

Bukan itu sahaja, dia turut mend0akan agar semua pihak dilindungi seIalu dan segaIa d0sa yang kita Iakukan secara sengaja atau tidak diampuni oleh yang Maha Esa.

“Saya tak sabar untuk berada di sana. Ia adaIah permuIaan yang baik untuk tahun 2023. Sem0ga Allah lindungi kita semua, ampuni kita dengan segaIa yang kita Iakukan sama ada sengaja atau tidak. Sem0ga kita diberi hidayahnya,” katanya.

“Tak minta banyak, nak minta hati selaIu tenang, sentiasa bahagia dengan 0rang tersayang sampai bila-bila. 0rang yang sentiasa hargai kita. Tak nak minta banyak, minta untuk sentiasa dihargai tanpa baIasan wang ringgit,” jeIasnya.

Sumber: Instagram @intannajuwa / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply