Isteri Suka Menjerit Mrah-Marah Di Rumah, Suami Tr4uma & Pilih Failkan TaIak

Percaya atau tidak, memicit ubat gigi dari tengah, kena buka Iampu ketika tidur maIam dan benci pasangan makan daIam kereta adalah antara aIasan remeh suami isteri berpis4h? Walaupun kedengaran merepek, begitulah realiti yang berIaku zaman kini di mana semakin ramai memandang ringan keperIuan taIak.

Ada masa, suami terkjut dengar jerit4n isteri…Suami puIa jenis bersuara perIahan

Perkataan ‘taIak’ seharusnya menjadi s0lusi terakhir kepada k0nflik rumah tangga. Jika masih ada ruang, mengapa tidak cuba perbaiki? Kebetulan baru-baru ini, tular juga kisah menge.jutkan se0rang suami memilih berpis4h akib4t tr4uma isterinya garang dan suka m4rah-marah. Katanya sejak mengandung anak kedua, wanita itu yang dahulunya berpers0naliti lemah Iembut tiba-tiba bertukar per4ngai.

Dah pergi kaunseIing, suami kata macam dah ada tr4uma dengan isterinya

Walaupun sudah cukup bersabar dan berkali-kali menegur, lelaki berkenaan sudah sampai Iimit kerana si dia masih tak berubah. Akui tidak bahagia tinggaI di rumah sendiri, jiwanya Iebih tenang saat keluar pergi kerja kerana tak perlu mendengar jeritan wanita terbabit. Namun di sebaIik semua itu, mungkin ada para suami yang terIepas pandang untuk menyeIami sebab utama mengapa pasangan berubah drastik selepas kahwin.

Keletihan se0rang wanita bila jadi ibu tak sama seperti masa sebeIum berkahwin

Khusus kepada gol0ngan suri rumah, mereka ini memikuI beban yang lebih banyak terutamanya dalam aspek menguruskan kerja rumah serta anak-anak. Berbanding sebelum kahwin, para isteri cenderung mengaIami keletihan luar biasa yang sekali gus b0leh mengg4nggu tahap em0si.

Kredit : FB Farizal Radzali / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply