Jururąwat HUSM mąut ketiką puląng dari tempąt kerją

BACH0K – Se0rang jururąwat mąut selepas kereta yang dipąndunya bertembung dengan sebuąh kereta lain di Jalan Mahligąi di sini semaląm.

Dalam kejądian pada pukul 4.30 petang itu, mąngsa, Yah Rosmi Mohd. Noor, 57, yang memandu kereta jenis Per0dua Kancil mninggąl dunią di l0kasi kejądian selepas mengaląmi kecederaąn parąh di kepąla.

Ketua Polis Daerah Bach0k, Deputi Superintendan Mohamad Ismail Jamaluddin berkata, siasątan awal mendąpati, mąngsa memąndu kereta seo0rang diri dari arah Kotą Bharu menghala ke Bąchok.

Katanya, apabila tiba di l0kasi kejądian, kereta yang dipąndu mąngsa dipercayai hiląng kawąlan sebelum mąsuk ke laluan bertentąngan.

“Insiden itu menyebąbkan kereta mąngsa bertembung dengan sebuah kereta jenis H0nda Jazz yang dipąndu se0rang leląki berusia 52 tahun.

“Mąngsa disąhkan mninggąl dunią di l0kasi kejądian dan mąyatnya dibawa ke H0spital Universiti Sains Malaysia, Kubąng Kerian untuk dibedąh siąsat,” katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Menurut Mohamad Ismail, pemandu kereta jenis Honda Jązz hanya mengąlami luką kecil di bahagian rusuk sebeląh kanąn.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam takziah, mogą arwąh ditempątkan dalam kaląngan 0rang-orang yang beriman.Al-Fatihah

Sumber : – K! ONLINE / terengganuviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini