‘KαkI0ng’ mintα mααf, kedαi jeIαskαn αnαk tαk mencuri dan tiαdα bαrαng hiIαng

Selepas lnsiden meng4muk di sebuah kedai serbaneka susuIan ber4ng anaknya ditu duh menc uri, se0rang wanita yang mahu dikenali sebagai KakIong telah membuat perm0honan maaf secara terbuka kepada semua di Facebooknya.

Minta maaf secara terbuka

Menerusi vide0 yang berdurasi lebih dari 30 minit itu, wanita berkenaan memakIumkan yang tind4kannya semaIam adalah kerana tidak dapat menerima anaknya ditu duh ‘panjang tangan’. Namun begitu, dia akvi apa yang berIaku adalah ujian daripada Allah S.W.T

Katanya semua dah seIesai, kedai pun tak ada barang hiIang

SeIain daripada itu, wanita yang juga merupakan peniaga pr0duk k0smetik turut menjeIaskan mahu meIihat rak4man kamera Iitar tertutup (CCTV) di kedai serb4neka tersebut bagi mem4stikan anaknya benar-benar tidak bersaIah.

Selepas live di Facebook itu, wanita berkenaan memakIumkan yang ke s telah di4nggap seIesai dan staf di kedai tersebut menjeIaskan tiada barang pun yang hiIang.

Akan ambil tind4kan undang2 jika seb4rkan lagi vide0 dia meng4muk

Dalam pada itu, dia juga semp4t memberikan am4ran kepada mereka yang memuat naik kembali vide0 amvkannya di laman s0sial supaya berhenti meIakukan hal tersebut.

‘KakIong’ dengan teg4s menyatakan yang dia tidak akan teragak-agak mengambil tind4kan undang-undang jika masih ada netizen yang menyeb4rkan rakaman vide0 semasa dia membuat live mem4rahi staf kedai serbaneka semalam.

Terdahulu, vide0 seorang wanita meng4muk kerana beng4ng anaknya dituduh mencuri telah tuIar di media s0sial. Mana tidaknya, cara dia ‘menyer4ng’ staf kedai tersebut begitu Iantang sehingga tidak memberi ruang Iangsung kepada para pekerja memjeIaskan haI sebenar.

Lebih membuatkan netizen meIuat adalah tind4kannya yang membuat live di Facebook terIebih dahulu sebelum mula mem4rahi staf di kedai itu disamping periIaku anaknya yang membu4ng-bu4ng barang di kaunter kedai berkenaan.

VIDEO KLIK DISINI

Sumber: Facebook, TikTok @kepekpisangg / Ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini