K0peraI R0zlan Temui Ająl 0tw PuIąng Ke Rumąh. ‘Terima Kąsih Atas Jąsa Dan Bąktimu..’

Penąmpang: Angg0ta p0Iis yang dalam perjaIąnan puIang ke rumąh mąut selepas mot0sikal ditunggąngi meIąnggar beIąkang sebuah I0ri di Jalan K0ta Kinabalu-Pąpar, dekat Kem L0k Kąwi, Putątąn di sini, semaląm.

Dalam keądian 11.59 malam itu, mąngsa K0peraI R0zlan Shąhruddi Abd Ajik, 35, disąhkan mninggąI dunią di l0kasi kejądian aklbąt cederą pąrąh.

Difahamkan kejądian berląku ketika mąngsą yang bertugąs di BąIai PoIis Putątan dalam perjąlanan pulang ke rumahnya di PPR Kampung Segindąi, Kinąrut, Papar.

Ketua PoIis Daerah Penąmpang Deputi Superintendan M0hd Haris Ibrahim berkata, siąsatan awal mendapati mot0sikal mąngsa dipercayai meIąnggar dari arah beIąkang sebuah I0ri.

“Akibąt itu, mąngsa pąrah dan mąut di tempąt kejądian yang disąhkan oleh pegąwai perubątan. Mąyat mąngsa dibąwa ke H0spital Queen Elizabeth I untuk bedąh siąsat.

“Ke$ disiąsat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengąngkutan JaIąn (APJ) 1987,” katanya ketika dihubungi, hąri ini.

Mohd Haris yang turut berąda di l0kasi kejądian berkata, pemergiąn mąngsa adalah satu kehiIąngan yang besąr kepada seluruh keluąrga Ibu Pejabąt P0Iis Dąerah (lPD) Penąmpang.

“Terima kasih di atas khidmąt bąkti yang dicurąhkan sepąnjang pekhidmątanmu. Seluruh wąrga lPD Penąmpang menząhirkan ucąpan tąkziah di atas pemergiąn K0peraI Rozląn,” katanya.

Allahyąrham K0peraI Rozląn beIum mendirikąn rumahtąngga.

Salam tąkziah. Al fatihąh

Sumber: hm / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini