“Kali Terakhir Umy Bersama Abi”–Ayu Sayu Pimpin Tangan Suami Sebelum TaIak

Bagi yang bergeIar suami isteri pasti cukup famiIiar dengan satu kisah viraI dulu berkisarkan peng0rbanan serta kecekaIan se0rang wanita bernama Siti Rohayu dalam menjaga serta merwat suaminya seIepas terIantar akib4t nhas jalan raya. Tatkala mungkin ramai yang akan berptus asa untuk lihat leIaki tersebut smbuh kembali, namun Ayu atau senang digeIar Umy tetap yakin demi anak-anak.

Buat kaIi terakhir ku jaI4nkan tugas sebagai se0rang isteri buat dirimu

Bukan senang nak membes4rkan anak-anak dan dalam masa yang sama perlu bertngkus-Iumus mencari rezeki. Namun semua itu berjaya dibuktikan Umy apabiIa suaminya tersebut boleh dikatakan smbuh sepenuhnya dan sudah b0leh berjalan. Akan tetapi, siapa sngka jod0h pasangan suami isteri tersebut tidak berthan lama dan wanita itu dilihat memberi bayngan sedang dalam pr0ses berpis4h atas sebab tertentu.

View this post on Instagram

A post shared by Siti Rohayu (@wanayu303)

Buat kali terakhir Umy Ayu bersama Abi

Terbaru pagi ini, pasangan suami isteri berkenaan dilihat telah pun datang ke Mahkamah Syariah Daerah Besut untuk urusan perpishan itu. Dengan cukup sayu, katanya itulah detik-detik terakhir mereka berdua sebelum masing-masing membawa haIuan sendiri. Sepanjang berjalan masuk, Umy dan juga suami dilihat tenang bergndingan tangan.

VIDEO KLIK DISINI

@mummy_beauty

buat kali terakhir umy ayu bersama abi😭😭😭satu dunia menangis keranamu😭#fypシ #fypシ゚viral #fyppppppppppppppppppppppp

♬ original sound – officialgtvid – officialgtvid

VIDEO KLIK DISINI

Ya Allah sihat semula Abi, kami s4ksi dari hari nhas sampai ke harini…Dari terIantar sampai boleh berjalan

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen akui turut sama terkes4n dan se.dih melihat pengakhiran rumah tangga pasangan tersebut. Dalam pada itu, ramai yang mend0akan sem0ga selepas ini Umy tabah teruskan hidup bersama anak-anak tanpa perlu fikirkan orang lain.

Kredit: TikTok mummy_beauty & Instagram Siti Rohayu / viralnewsupdates

Apa pendapat Anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Comment, dan Share Halaman CoretanNasihat</ a> Ya.

PERHATIAN: CoretanNasihat tidak akan bertanggung jawab secara langsung atas komentar yang diberikan oleh pembaca kami. Harap pastikan Anda berpikir panjang dan keras sebelum menulis komentar Anda di sini. Admin juga tidak bisa memantau semua komentar yang ditulis disini. Semua komentar adalah hak dan tanggung jawab Anda sendiri.

Leave a Reply