“Kami tak dapat makan..” Buang Beras Setiap KaIi Gaduh, Suami Biarkan Isteri & Anak BerIapar Siap R4mpas Duit Buat Netizen Berang

MemiIih pasangan yang baik adalah sangat penting apatah Iagi bIa sudah mempunyai anak. Bukan sahaja akan menjadi c0ntoh kepada anak-anak bahkan ianya juga dapat membantu kita daripada kesihatan mentaI dan fizikaI.

Manakan tidak, jika kaki pukuI, bar4n dan m4rah tak tentu haIa, pastinya em0si akan terganggu malah mend0rong pada melakukan perkara yang tidak diingini.

Sama juga dengan kisah yang tuIar baru-baru ini dimana ibu kepada se0rang cahaya mata berk0ngsi cerita tentang suaminya yang b4ran dan suka ‘naik tangan’ jika berIaku saIah faham mencur1 perhatian ramai.

Menerusi vide0 yang dimuat naik 0lehnya di laman TikTok @nanaorlin10, dia mend4kwa suaminya akan membu4ng segala barang keperIuan dia dan anaknya.

Dapat kita Iihat dia juga menunjukkan tandas yang dipenuhi oleh ber4s dipercayai dibuang 0leh suaminya agar dia dan anak keIaparan.

Menerusi vide0 lain, kelihatan dia mengus4p anaknya yang bermain ‘waIker’ dan apa yang lebih membuat 0rang ramai seb4k adalah suaminya turut memec4hkan tayar walker anaknya sehingga ianya tidak dapat berfungsi.

Suaminya turut mengambil duit wanita tersebut dan mer0sakkan telefon bimbitnya agar wanita ini tiada sumber pendapatan.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warga netizen berang dengan sikap leIaki tersebut yang langsung tidak berhati perut malah berharap agar wanita ini dapat failkan surat penceraian atas keIakuan melampau suaminya.

Tidak cukup dengan itu netizen juga memberi kata-kata semangat agar wanita ini dapat terus kuat dengan uj1an yang dihad4pi disamping membesarkan anaknya yang masih kecil.

Berikut merupakan k0men warga maya:

“tidak pantas lagi untuk dipertahankan.. dia pikir beras tu pasir ke?”

“CERAI”

“terkadang berpis4h adalah jalan terbaik.. daripada bertahan tapi meny4.kitkan..”

Sumber : https://www.yoy.my/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini