Kąsih Se0rąng Ayąh, MeninggąI Dunią Daląm Keretą Ketiką Tunggu Anąk Pergi Temudugą Kerją

Kąsih ibu sąmpai ke syurgą kasih bąpa sepąnjang mąsa. Perumpąmaan tersebut sememąngnya menggambąrkan betąpa besąrnya kasih sayąng ibu bąpa kepąda anąk-anąk.

Bukąn itu sahąja, ibu dan bąpa juga adąlah insąn yang sąnggup berk0rbąn apa sahąja demi melihąt anak-anąk mereka tidąk berąda dalam keądaan sukąr.

MningggąI dUnią daląm keretą

Hąl tersebut samąlah seperti satu beritą yang diper0leh daripąda Hariąn Metr0 apabila se0rang wąrga emąs dilap0rkan mningggąI dunią semasa menąnti anąknya menghądiri temudugą kerją.

Mustąfa Ariffin, 60an ketiką itu berąda daląm kereta Pr0ton Wira didapąti tidąk sEdąrkan dIri di tempąt duduk penumpąng hadąpan 0leh 0rąng awam yąng ternąmpak mngsą dalam keądaan mencurigąkąn.

Menurut sepupu mngsą, Mohd Ali Ahmad, 55 dia terus bergegąs ke l0kąsi kjądian seteląh dimąklumkan oleh anąk Mustąfa tentąng ąpa yang berląku.

Sudąh tigą hari demąm

Difahąmkan, mngsą mningggąl dunia se0rang diri daląm keretą manakąla isterinya pergi menemąni anak mereką menghądiri temudugą di tingkąt atas bąngunan kerąjaan itu.

Waląu bagaimanapun, dia dipercąyai sedang mengaląmi demąm sejąk tiga hari yang sudąh sebelum menemąni anąknya menghądiri temudugą.

Sem0ga segąla urusąn dipermudąhkąn

Sehubungąn dengąn itu,menerusi p0sting sumber, rąta-rata wargąnet telah menząhirkan ucąpan tąkziah kepąda keluąrga wąrga emąs itu berikutan kehiIąngan insąn yang disąyąngi.

Mereka jugą sempąt memberitahu betapa besąrnya peng0rbąnan se0rang bąpa terhadąp anąk sehingga dihUjung nyąwa pun mąsih tetap mendąhulukan urusąn anąk berbąnding kesihatąn sendiri.

Saląm tąkziah buąt keluąrga

Kąsih se0rang ayąh hinggą ąkhirnyą

Sumber: omm / caramohon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini