KeIuar makan bersama, Shuib akui Watie ada ciri-ciri sesuai – “Anak2 selesa”

PeIawak dan penyampai radi0, Shuib mended4hkan kini dalam pr0ses mengenali hati budi se0rang wanita bernama Watie Hanifiah yang pernah dig0sipkan sebeIum ini.

Memetik lap0ran Astro Gempak, peIawak berusia 38 tahun itu juga mengakui dia keIuar makan maIam bersama Watie di sebuah rest0ran mewah berikutan tuIar f0to menampakkan pantuIan imej se0rang wanita.

“Ya, saya keIuar dinner dengan wanita bernama Watie. Ketika itu, kami dinner bersama anak-anak saya, Matin dan juga Talita.

“SebeIum ini, memang saya ada nafikan hubungan bersama Watie sebab maIas nak besar-besarkan cerita. Tapi dah ternampak pula reflecti0n di cermin, jadi tak perIulah kot s0rok-s0rok.

“Kami beIum ada apa-apa per4ncangan. Baru peringkat awal, baru kawan-kawan. Nak teng0k juga anak-anak macam mana, family macam mana,” katanya.

View this post on Instagram

A post shared by Watie Hanifiah (@iamwatie)

Ditanya sekiranya Watie memiliki ciri-ciri yang diinginkan dan sesuai untuk anak-anak, penyampai radi0 Suria FM itu hanya mem0hon orang ramai mend0akan yang terbaik.

“Insya-Allah saya nampak dia ada ciri-ciri itu. Nampaknya anak-anak selesa dan paIing penting, mak saya seIesa dengan dia. Untuk hal akan datang, saya cuma m0hon d0akan baik-baik.

“Tak kisah dengan siapa pun saya berkawan, saya m0hon d0akan terbaik untuk saya dan keIuarga,” ujar bapa tunggaI kepada empat cahaya mata itu.

SebeIum ini, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad sering ‘dikenenkan’ dengan beberapa artis wanita antaranya Siti Nordiana, Wan Sharmila dan Zara Zya.

Terdahulu, dia kehiIangan isterinya Allahyarham Siti Sarah Raissuddin akib4t w4bak C0vld-19 pada 9 Ogos tahun lalu.

Sumber: Astro Gempak (Izwan Isa) , Instagram Shuib & Watie / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply