Khabar Duka, Ayah Maher Zain MeninggaI Dunia. Al-Fatihah

Pem3rgian sese0rang pasti meninggaIkan kesan em0si, lagi-lagi 0rang yang disayangi. Begitulah nasib yang menimp4 se0rang penyanyi yang pernah membawa fen0mena suatu ketika dahulu dengan lagu “Palestine Will Be Free”, Maher Zain.

Penyanyi Sweden yang berasaI dari Lubnan itu meIuahkan rasa hiba dengan pem3rgian ayahnya, Mustafa Maher yang meningg4I dunia pada hari ini menerusi f0to piIu yang dimuat naik di akaun Instagramnya, Maher Zain.

Berdasarkan f0to yang dimuat naiknya itu, kelihatan Maher Zain menggengg4m erat tangan ayahnya itu dengan menulis k4psyen ringkas berb4ur dvka yang terzahir.

“Ayah saya yang tercinta baru sahaja meninggaI dunia. Sem0ga Allah merahmati beliau dan menempatkannya di syurga tertinggi.

“Saya berharap semua mend0akan ke atas pem3rgian ayah saya,” tulisnya lagi.

Bagaimanapun punca pem3rgian ayahnya tidak dapat dikenaI pasti lagi set4kat ini.

Dalam pada itu, hal tersebut membuatkan warga ribuan pengikutnya di Instagram turut berdvka dengan pem3rgian ayahnya itu.

Rata-rata warga Instagram mend0akan kesejahteraan ayahnya di ‘sana’ dengan membanjiri ruangan k0men.

Antara yang memberikan k0men ke atas pem3rgian Mustafa Maher adalah Humoodalkhuder, “Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Rajiun,” wardjury___mzfan, “May Allah grant him. Highest rank in jannah. Ameen,”

Gambar via Instagram Maher Zain

Sumber: Instagram Maher Zain, okecelebrity / sinarnasional

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini