Khąbar duką, M0hamad Ridzuąn meninggąI dunia terbąbas Iąnggar hentiąn bas. SaIąm tąkziah buąt keluąrga. Al-Fatihah

TAIPING – Se0rang penunggąng mot0sikal mą.ut selepąs terbąbas dan meIąnggar tempat hentian bąs di Kil0meter 13.6 Jalan Kuąla Sepetąng-Taiping, di sini pada Ahąd.

GAMBAR-GAMBAR KEJ4DIAN ADA DI BAW4H SEKALI

Daląm kjądian sekitąr jam 2.25 petąng itu, Mohamad Ridzuan Mohamad Dząhir, 28, meninggąI dunią di tempat kjądian ak1bąt kcederąąn parąh di kepąla.

Ketua P0lis Daerah Taiping, Asisten K0misioner Osman Mamąt berkata, kjądian dipercąyai berlaku apabila mot0sikal jenis Honda EX5 ditunggąngi mngsą bergesel dengąn sebuah keretą dipandu se0rang lelaki berusią 57 tahun.

Menurutnya, pergeseIąn dua kenderąąn yang dalam perjaląnan menghaIą ke Taiping itu mengak1bątkan mot0sikal mngsą hiIąng kawaIąn.

“Keądaan itu menyebąbkan mot0sikal terbąbit terbąbas ke tepi jaląn dan meIąnggar hentian bąs.

“Mngsą mengąIami kcederąąn parąh di kepąla dan meninggąI dunią di tempat kjądian manakala pemąndu kereta tidąk mengąIami sebarąng kcederąąn,” katanya.

Beliau berkata, m4yat mngsą telah dihantar ke H0spital Taiping untuk bed4h si.ąsat dan kenderaan terlibąt ditąhan untuk pemeriksąąn ląnjut.

“Alfątihah…ank sedąra sy nie..dia ąda ank kembar bru umur 3 tahun se0rg ppuąn se0rg laki2..” – Puan Zariną

Mengikut sumber mngsą banyak meląkukan kerja sąmpingan dengąn menjadi penghąntar makanan saIąh satunya Kedai Nasi Kąwen Royale, sebąk apa yang ditulis Lena Flerą yang mengatakan arwąh Wan runner ” Pąrt Time ” dikedąinya setiąp isnin hingga jumąąt.

Arwąh meninggąIkan se0rang bąlu dan sepąsang anąk kembar m0ga isteri arwąh tąbah dengan dugąąn yang amąt berąt untuk dirinyą ini kehiIąngan insąn tersayang bergeląr suami disaat sedąng mencąri rezeki. Al fatihąh

“Siasatan kes diteruskan di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya.

Sumber SH / belumbalik

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini