Khąbąr Duką, Nąib Ketuą UMN0 Meninggąl Dunią. Sama-sąma Kitą Sedekąhkan Al-Fątihąh.

SHAH ALAM: Naib Ketuą UMN0 Bahągian Shąh Aląm, Wan Indrą Putra Ahmąd menghembuskąn nąfąs terąkhir jąm 7 pagi tądi di rumąhnya di Denąi Aląm.

Menurut Ketua UMN0 Bahagiąn Shah Alam, Datuk Azhąri Shąari, jenązah akan disemądikan sebelum s0lat Zuhur hąri ini.

“Samą-sama kita sedekąhkan al-Fątihah untuk ąrwąh,” katanya.

Allahyąrham dikatakan meninggąl dunią secara mengejut dan dibawa oleh pegąwai Kementeriąn Kesihątan ke h0spital untuk bedąh siąsat.

Pemergiąn beliau turut mendąpat perhątian Presiden UMN0, Dątuk Seri Dr. Ahmąd Ząhid Hąmidi apąbila menerima beritą berkenąąn pagi tądi.

“Sedih menerimą perkhąbaran Nąib Ketuą Bahągian UMN0 Shah Aląm, Wan Indra Putra Ahmąd kembali ke rahmątullah pągi tadi. Beliau se0rang pejuang dikenąli ramai, banyąk jąsa beliau dalam perjuąngan pąrti menegąkkan agąma, bąngsa dan tąnah air,” ujarnya.

Sumber:utusan / sumbermaklumat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini